قیمت نفت افزایش یافت

به گزارش جعبه مهر، رئیس جمهور آمریکا و رئیس جمهور روسیه توافق کردند تا با هدف ثبات بخشی به بازار انرژی مذاکره نمایند که این موضوع موجب شد قیمت نفت افزایش یابد.

قیمت نفت افزایش یافت

به گزارش گروه مالی خبرگزاری خبرنگاران از رویترز، پس از اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه توافق کردند تا با هدف ثبات بخشی به بازار انرژی مذاکره نمایند، قیمت نفت افزایش یافت و از کمترین رقم 18 سال گذشته فاصله گرفت.

هر بشکه نفت برنت به 88 سنت افزایش 23.64 دلار فروخته شد، نفت برنت روز گذشته را با قیمت 22.76 دلار در هر بشکه به خاتمه برده بود که کمترین رقم از نوامبر 2002 به شمار می رود.

هر بشکه نفت خام آمریکا با 1.47 دلار افزایش 21.56 دلار معامله شد. این نوع نفت روز گذشته را با قیمت 20.09 دلار در هر بشکه، کمترین قیمت از فوریه 2002 به خاتمه برد.

بازارهای نفتی به جز شیوع ویروس کرونا، پس از از هم پاشیده شدن توافق اوپک پلاس در کاهش فراوری بیشتر در اوایل ماه مارس، با مشکل مضاعفی روبرو شده اند که رقابت عربستان و روسیه برای دریافت سهم بیشتر از بازار است.

کرملین دیروز گفت پوتین و ترامپ در جریان یک مصاحبهی تلفنی توافق کردند تا مقامات ارشد انرژی شان در خصوص ثبات بخشی به بازارهای نفتی مصاحبه نمایند.

هرچند فروش های آینده شاهد بهبود است اما تعداد محموله های فیزیکی که در بعضی از مناطق فروش می رود، تک رقمی است.

قیمت نفت طی امسال تا به امروز حدود 60 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

انتهای پیغام/4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5495

به "قیمت نفت افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نفت افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید