متقاضیان پروژه مسکن مهر بناسازان آورده خود را تکمیل نمایند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با حضور در جمع متقاضیان پروژه مسکن مهر بناسازان رمضان به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد.

متقاضیان پروژه مسکن مهر بناسازان آورده خود را تکمیل نمایند

با هماهنگی انجام گشته، تعدادی از متقاضیان مسکن مهر بناسازان رمضان در محل این پروژه حضور یافتند و ضمن بازدید از واحد خود در دیدار با مدیرعامل و مسئولین شرکت عمران مسائل خود را در خصوص این پروژه مطرح کردند.

در این دیدار مردمی خلیل حاجی پور مدیرعامل شرکت عمران صدرا ضمن ابراز خرسندی از موفقیت این شرکت در برآورده کردن بخش اعظم خواسته های متقاضیان گفت: پروژه بناسازان رمضان با وجود مشکلات عدیده ای که داشت آذرماه گذشته عملیات اجرایی آن پس از یک توقف بلندمدت مجدداً شروع شد و در حال حاضر بطور میانگین 300 نفر بصورت پیوسته در این پروژه مشغول فعالیت می باشد.

وی گفت: بهمن ماه گذشته 450 واحد از بلوک های C و D این پروژه افتتاح گشت و شهریورماه سال جاری نیز 570 واحد دیگر با کلیه خدمات آب، برق، گاز و فاضلاب افتتاح خواهد شد که بدین ترتیب کل بخش شرقی شامل 1024 واحد به خاتمه خواهد رسید. وی اضافه نمود: روند تحویل بلوک های C و D از سه هفته پیش شروع گشته است و تاکنون 80 خانواده موجودی خود را تکمیل نموده و به بانک معرفی گشته اند.

حاجی پور اضافه نمود: واحد های قابل افتتاح هفته دولت سال جاری نیز شامل بلوک های A و B می باشد که پس از افتتاح با طی مراحل اداری حداکثر ظرف دو ماه به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص آورده متقاضیان گفت: قیمت نهایی متراژ واحدهای این پروژه در شورای مسکن استان مصوب گشته است و چنانچه متقاضیان افزون بر میزان معین گشته مبلغی پرداخت نموده باشند این مبلغ به آنان بازگردانده خواهد شد. وی اضافه نمود: پروژه مسکن مهر بناسازان رمضان تنها پروژه ای ست که سود سپرده متقاضیان در هنگام تحویل واحد به عنوان آورده آنان محسوب می گردد.

حاجی پور گفت: شرکت عمران صدرا نهایت کوشش خود را جهت جلب رضایت متقاضیان پروژه بناسازان رمضان بکار بسته است و تاکنون 7 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه محوطه را پرداخت نموده و در صورت تأیید شرکت مادر، مابقی هزینه را نیز از محل منابع داخلی شرکت تا 12 میلیارد تومان هزینه خواهد نمود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا ابراز داشت: اولویت بندی اختصاص واحدها بر اساس دستورالعمل اجرایی، بنا بر تاریخ و مبلغ واریزی متقاضیان اجرا شده است و امکان جابجایی و تغییر متقاضیان به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی از متقاضیان خواست که هرچه سریعتر آورده های خود را تکمیل نمایند تا روند تحویل پروژه سرعت بیشتری یابد.

همچنین در این دیدار مردمی درخصوص تحویل واحدهای بخش غربی پروژه اعلام گشت که عملیات اجرایی بخشی از این واحدها تا خاتمه سال جاری تکمیل خواهد شد و درنهایت پس از اتمام تشریفات اداری به متقاضیان تحویل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 135

به "متقاضیان پروژه مسکن مهر بناسازان آورده خود را تکمیل نمایند" امتیاز دهید

2 کاربر به "متقاضیان پروژه مسکن مهر بناسازان آورده خود را تکمیل نمایند" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان پروژه مسکن مهر بناسازان آورده خود را تکمیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید