مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد

به گزارش جعبه مهر، دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در حکمی مدیر مرکز رشد این دانشگاه را منصوب کرد.

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از اراک، حسین کلانتری دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در حکمی فرانه زرافشان را به عنوان مدیر مرکز رشد این دانشگاه منصوب کرد.

کلانتری عصر امروز در مراسمی که برای معرفی زرافشان برگزار شد در جمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک خطاب به مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: برای تجاری سازی ایده های نو مبتنی بر دانش توسط صاحبان ایده نیازمند بسترسازی هستیم و باید زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت نیروهای محقق جوان به ویژه دانشجویان را فراهم کرد.

وی کمک به رونق اقتصاد محلی و ملی مبتنی بر دانش و فناوری های پیشرفته، ایجاد ارتباط بین ایده پردازان و سرمایه داران، ایجاد هسته های اولیه برای تشکیل شرکت دانش بنیان، ایجاد فضای مناسب برای تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی فناورانه، بسترسازی برای ایجاد شرکت های دانش بنیان کوچک و تخصصی، تهیه و تنظیم برنامه و بودجه سالانه مراکز رشد و ارائه به شورای دانشگاه را از مدیر مرکز رشد دانشگاه خواستار شد.

دبیر هیئت امنای استان مرکزی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به سمت فناوری و نوآوری و پژوهش های کاربردی سوق پیدا کنند و در راستای ایجاد تحولات بنیادین در دانشگاه گام های مؤثری بردارند.

کلانتری نظارت بر فعالیت واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد، مطالعه و اجرای کامل آیین نامه ها و بخشنامه های مراکز رشد، اجرای پویش کارآفرینی و چالش فناوری در واحدها و مراکز آموزشی استان، تعامل بیشتر با نهادهای بیرونی و داخل شهرستان و استان در زمینه کارآفرینی، ارائه گزارش عملکرد هر 6 ماه یکبار به اداره کل امور کارآفرینی و مراکز رشد دانشگاه را از مهم ترین شرح وظایف مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی برشمرد.

به گزارش خبرنگاران، سوابقی مانند عضو شورای تخصصی مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری استان مرکزی، عضو انجمن بین المللی امنیت کامپیوتری و فناوری اطلاعات IACSIT و دبیر شورای مدیریت فعالیت های دانش بنیان استان مرکزی در کارنامه مدیریتی فرانه زرافشان عضو هیئت علمی و استادیار گروه مهندسی فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی اراک به چشم می خورد.

4121/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 30 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6180

به "مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی منصوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید