مربی نمی خواهیم ! جادوگر هست!

به گزارش جعبه مهر، بی فایده نیست که تعدادی از اهالی ورزش از وجود جادو و جنبل خبر می دهند و از این می گویند که همچنان بعضی مدیران و مربیان دست به دامان افرادی شده اند که به اصطلاح خودشان با انرژی مثبت نتیجه بگیرند.

مربی نمی خواهیم ! جادوگر هست!

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، یکی از مدیران سابق فوتبال که همه از ارتباط او با جادوگر معروف خبر دادند، هنوز بعد از گذشت دو دهه به توجیه این ارتباط می پردازد و می گوید: من هنوز با ایشان ارتباط دارم. بحث جادو نیست، او انرژی مثبت دارد. ما هنوز رفت و آمد داریم. بعضی دوستان ورزشی دیگر هم ارتباط شان را دارند. فقط لازم است شما یک بار این فرد را ببینید تا متوجه حرف های من شوید. او الف.الف نام دارد. بعضی ها یک خان هم پشت نام کوچک او قرار داده اند و این گونه صدایش می کنند. از قضا این فرد چندی پیش همسفر یکی از تیم های ورزشی شد و همراه این تیم بود. در واقع مسؤولان که می دانستند نام او حساسیت به همراه دارد و می تواند انتقاد رسانه ها را برانگیزد، فکر کردند و فکر کردند تا این چنین پستی برایش جور کنند. حضور پررنگ او از همان ابتدای سفر برای همه ملموس بود. یک منبع خبری در این باره به جام جم می گوید: آقای رئیس با الف.الف دوستی نزدیکی دارد. 10 سال است تمام تصمیمات خود را با مشورت او می گیرد و بدون اجازه اش آب هم نمی خورد.

درباره ارتباط نزدیک آقای جادوگر با مدیران ورزشی داستان زیاد است. مثلا مدال جهانی یکی از چهره های نامدار ورزش ایران که در اتاق او آویزان است، حکایت از رابطه محبت آمیز بین آنها دارد. بد نیست بدانید این چهره مطرح هم قاب عکسی از آقای الف.الف را همیشه روی میز دفتر کارش دارد و هر جا رفته، این عکس را با خود برده است. یا آن قهرمان وزنه برداری که می گویند قبل از رفتن به مسابقات جهانی

الف.الف به او گفته بود تو قهرمان جهان می شوی و همه از این پیشگویی تعجب کردند چون وقتی مسابقات تمام شد تعداد زیادی از نفرات آن دسته اوت کردند یا مصدوم شدند تا در نهایت طلا روی سینه آن قهرمان بنشیند.

برای همه عجیب است که این فرد چطور با مدیران، آن هم به این شکل ارتباط می گیرد. البته این جمع شامل بعضی از مربیان و ورزشکاران هم می شود. بهنام ابوالقنام پور بازیکن سابق پاس که اولین بار ماجرای حضور جادوگر را در این باشگاه اسم کرد، می گوید: کار با این افراد آخر و عاقبت ندارد. حتی می گویند شما بعد از مدتی مریض می شوید. یکی از چهره های فوتبال دقیقا به همین سرنوشت دچار شد. تحقیق کنید، به راحتی متوجه می شوید.

نادر فریادشیران دستیار مایلی کهن هم جزو کسانی است که نگاه انتقادی نسبت به این موضوع داشته است. زمانی که او با مایلی کهن در سایپا فعالیت می کرد، پیش از بازی معروف شان با پاس گفت: ما می بریم به شرط آن که حریف از جادوگر استفاده نکند. فریادشیران اولین کسی بود که نام آقای جادوگر را در تلویزیون آورد. او هنوز از ارتباط نزدیک بعضی مدیران و مربیان با آقای الف.الف روایت هایی دارد. او می گوید: به من گفتند اگر نامش را بیاوری فلان می شوی و فلان. گفتم این حرف ها چیست؟ متاسفانه آقای جادوگر هنوز در فوتبال و ورزش ما هست و با بعضی ها ارتباطی نزدیک دارد. یک قهرمان سابق ملی شدیدا به او وابسته شده است.

به سفر اخیر یکی از تیم های ورزشی برمی گردیم و ماجرای حضور آقای جادوگر! آن منبع خبری توضیح می دهد: خیلی زود حضور ایشان در تیم علنی شد و درگیری هایی به وجود آورد. آقای مربی هم شاکی شده بود که من اینجا چکاره هستم؟ حتی دوستی که عامل حضور آقای جادوگر در اردو بود، می گفت بدون مربی هم می توانیم پیروز باشیم چون کار اصلی را ایشان می کند.

قصه وقتی بیخ پیدا کرد که از بازیکنان نام مادر آنها را پرسیدند! این موضوع با اعتراض بعضی بازیکنان همراه شد که نام مادر ما را برای چه می خواهید؟ یکی از مسؤولان توضیح داد که ماجرا چیزی نیست که آنها فکر می کنند و قرار است با انرژی مثبت، به لحاظ روحی تیم را در شرایط ایده آل قرار دهند. منتها این توجیه بازیکنان را آرام نمی کند و باعث بروز مسائلی می شود. آنها احتمالا پیش بینی می کردند هر نتیجه ای حاصل شود نه به پای تیم که به پای آقای جادوگر نوشته می شود. دقیقا همین اتفاق هم رخ می دهد و بعد از نتیجه خوب تیم، مسؤولی که عامل حضور الف.الف در اردو بود، در محفلی می گوید: دیدید آقای... چطور هنرنمایی کرد؟ خیلی ها انتقاد می کردند فلانی بازیکن خوبی نیست ولی به لطف الف.الف عملکرد خوبی داشت! پیروزیت ما به دلیل حضور ایشان در اردو بود. خدا خیرش بدهد!

به همین سادگی. پیروزیت یک تیم را به پای آقای جادوگر می نویسند. حالا او جای پای خود را محکم تر و بلیت سفرهای بعدی را هم برای خود رزرو کرده است. بهنام ابوالقنام پور پیشکسوت فوتبال می گوید: الان هر چند جادو و جنبل در فوتبال و در ورزش ما کم شده ولی متاسفانه هنوز بعضی ها هستند که با اینها ارتباط دارند. یک مقطعی هم به قول خودشان جواب می گیرند ولی بعد مسائل زیادی برایشان به وجود می آید. او در پاسخ به این سوال که آیا خودش تا به حال با الف.الف دیدار داشته، جواب می دهد: بله. وقتی در پاس بازی می کردیم همراه با علی جان ملکی به دیدار او رفتیم. اولش دنبال مسائل مالی نبود و می گفت کار خیر می کند ولی وقتی متوجه شد در فوتبال پول هست، پولی شد و الان آن طور که شنیده ایم کاسبی خوبی برای خودش راه انداخته است.

مائده محقق / روزنامه خبرنگاران

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10822

به "مربی نمی خواهیم ! جادوگر هست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی نمی خواهیم ! جادوگر هست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید