مرورگر Arc چیست و چرا برای افزایش بهره وری خیلی خوب است؟

به گزارش جعبه مهر، Arc Browser یک مرورگر وب نو است که با رویکردی نوآورانه برای گشت وگذار در وب طراحی شده است. در حالی که دیگر مرورگرهای وب بسیار ساده اند، Arc Browser با ارائه ویژگی هایی خاص برای افزایش بهره وری، در پی حل مسائل مربوط به حواس پرتی و ناکارآمدی است.

مرورگر Arc چیست و چرا برای افزایش بهره وری خیلی خوب است؟

نکات کلیدی

  • افزایش بهره وری با Arc Browser: این مرورگر با تب ها و بوکمارک های سازمان یافته، حالت تمرکز قابل تنظیم و امکان وارد کردن آسان داده ها، بهره وری شما را افزایش می دهد.
  • عملکرد بالا: استفاده از رم و پردازنده کمتری نسبت به رقبایی مانند کروم (Chrome) و اج (Edge) دارد.
  • قابلیت شخصی سازی بالا: Arc Browser به شما امکان می دهد ظاهر وب سایت ها را به دلخواه تغییر دهید و داده ها را بین دستگاه ها همگام سازی کنید.

Arc Browser چگونه بهره وری را افزایش می دهد؟

یکی از برترین ویژگی های Arc Browser حالت تمرکز است که به شما یاری می نماید از هرج و مرج جلوگیری کنید و بهتر روی یک موضوع تمرکز کنید. با فشردن Ctrl + S می توانید نوار کناری را پنهان نموده و حالت تمرکز را فعال کنید. بعلاوه، اگر احتیاج به کار با دو تب داشته باشید، می توانید با فشردن Ctrl + T به حالت تقسیم صفحه دسترسی پیدا کنید.

عملکرد بالا

Arc Browser در مقایسه با دیگر مرورگرها سطح عملکردی چشمگیری دارد. مصرف رم آن معمولاً 50 درصد کمتر از مایکروسافت اج و گوگل کروم در ویندوز 11 است. مصرف پردازنده نیز در Arc Browser کمتر است، اگرچه به میزان اندکی.

شخصی سازی بالا

یکی از ویژگی های مجذوب کننده Arc Browser قابلیت شخصی سازی گسترده آن است. شما می توانید ظاهر هر وب سایتی را به دلخواه تغییر دهید. این شخصی سازی ها که به آنها بوست ها (Boosts) گفته می گردد، به شما امکان می دهد تا رنگ وب سایت، فونت، میزان صفحه، حالت نور/تاریک، کنتراست، روشنایی و اشباع را تغییر بدهید و حتی کد سفارشی آن را تنظیم کنید.

وارد کردن آسان داده ها

مانند بسیاری از مرورگرهای دیگر، Arc Browser فرآیند وارد کردن داده ها را آسان نموده است. می توانید بوکمارک ها، رمزهای عبور، افزونه ها و حتی تاریخچه مرورگر خود را وارد کنید. Arc Browser از وارد کردن داده ها از کروم، بریو (Brave)، فایرفاکس، سافاری، مایکروسافت اج، اپرا، اپرا جی اکس و ویوالدی پشتیبانی می نماید.

مدیریت تب ها

رویکرد نوآورانه Arc Browser به مدیریت تب ها نیز آن را به یک گزینه منحصربه فرد تبدیل می نماید. این مرورگر هر 12 ساعت یک بار تمام تب ها (به جز تب های پین شده) را می بندد. شما می توانید این مدت زمان را تغییر دهید. تب های بسته شده هنوز به وسیله تاریخچه مرورگر قابل دسترسی هستند.

همگام سازی بین دستگاه ها

Arc Browser با همگام سازی بین دستگاه ها، از اتلاف و وقت و سردرگرمی شما برای باز کردن سایت های مورد احتیاج، پیشگیری می نماید. این ویژگی برای کاربرانی که همواره در حال حرکت هستند بسیار مفید است، زیرا ادامه کار از همان جایی که رها شده است، به سادگی بارگذاری تب های همگام سازی شده از دستگاه دیگر است.

آیا استفاده از Arc Browser ارزش دارد؟

Arc Browser برای هر کاربری مفید نیست، اما ویژگی های بوست و رویکرد منحصر به فرد آن به مدیریت تب ها، آن را برای کاربرانی که در پی شخصی سازی بیشتر یا جریان کاری پویا تر هستند، مجذوب کننده است. اگر حتی کمی علاقه مند هستید، توصیه می گردد Arc Browser را امتحان کنید. نصب آن بسیار ساده است و در ویندوز، iOS و macOS پشتیبانی می گردد. در صورت عدم رضایت، فرآیند حذف آن نیز بسیار ساده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 25 تیر 1403 بروزرسانی: 25 تیر 1403 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11408

به "مرورگر Arc چیست و چرا برای افزایش بهره وری خیلی خوب است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرورگر Arc چیست و چرا برای افزایش بهره وری خیلی خوب است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید