معرفی هتل میراژ کیش

به گزارش جعبه مهر، جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری ایران است که لقب زیباترین جزیره ایران را نیز به آن داده اند.

معرفی هتل میراژ کیش

به گزارش خبرنگار ، جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری ایران است که لقب زیباترین جزیره ایران را نیز به آن داده اند. امکانات فراوانی که به خاطر ابنیه تاریخی و استعداد گردشگری بالا در این جزیره ساخته شده باعث جذب مسافر و گردشگرهای خارجی و ایرانی می شود. مراکز تجاری و مجموعه های تفریحی آبی و غیرآبی، کنار زیباترین دریا یعنی خلیج فارس، کیش را به یک مکان رویایی برای جوانان و خانواده ها تدیل کرده است. درادامه به معرفی مکان های دیدنی جزیره و امکانات آن نظیر هتل های کیش می پردازیم. با ما همراه باشید تا یکی بهترین هتل های کیش یعنی میراژ را با نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا بشناسید.

مکان های دیدنی کیش در دسته های متفاوت قرار دارند. درحالی که بسیاری با نام کیش، فقط دریا به ذهنشان می رسد، اما این جزیره ابینه تاریخی و مکان های مدرن و نوسازی هم دارد که بازدید از آن ها ارزش یک بار دیدن را خواهد داشت.

با رفت وآمد مسافر به این جزیره طبیعتا سرمایه گذارهای صنعت گردشگری هم به فکر ساخت مراکز تفریحی و تجاری در این شهر افتادند. آن ها با ساخت مراکزی تفریحی آبی مثل جت اسکی، تورهای غواصی (تور کیش علی بابا)، پاراسل، فلای بورد و... تجربه یک مسافرت شاد را برای شما رقم می زنند. به علاوه مراکز تفریح آبی جزیره کیش، مجموعه های ورزشی، پارک های تفریحی بچه ها، پلاژهای آقایان و بانوان، باشگاه های پینت بال و زمین های والیبال ساحلی هم دارد که برای مسافرانی با علاقه به این شکل تفریح مناسب است.

کلبه هور

یکی از زیباترین و بهترین مکان های جزیره منطقه کلبه هور است. به قسمتی که بین دو صخره آب جمع می شود، هور می گویند. بالاآمدن آب و مثل زندان بودن آن برای ماهی ها باعث شده تا آبزیان در آن جا جمع شوند و با ساخت کلبه های چوبی و قدیمی مکان خوبی برای ماهیگیری ایجاد شود. ویژگی که این منطقه از دریای جزیره دارد، آب شفاف آن نسبت به دیگر مناطق است. آب به اندازه ای شفاف است که می توانید آبزیان موجود در آن را هم ببینید. دنج و ساکت؛ دو ویژگی بسیار خوب این قسمت کیش که مخصوص عاشقان دریا است!

منطقه لاک پشت ها

جزیره کیش یکی از مکان های زندگی انواع لاک پشت ها است. دو نوع لاک پشت در این جزیره زیست می کنند که می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم؛ اول لاک پشت های پشت سبز و دوم پوزه عقابی. لاک پشت های پشت سبز زمان غروب به سمت بالای صخره های غربی جزیره حرکت می کنند و یکی از زیباترین منظره ها را می سازند. لاک پشت های پوزه عقابی اما منطقه خاص خودشان دارند که حفاظت شده است و شما حق پرسه در آن جا را ندارید. با اینکه نمی توانید در آن منطقه بگردید، اما وقت تخم گذاری که لاک پشت ها به ساحل می آیند، می توانید از دور آن ها را تماشا کنید که بسیار زیبا است. تماشای این لاک پشت ها در جزیره کیش را ازدست ندهید؛ به رزرو هتل کیش بپردازید و سفرتان را شروع کنید. زیباتر از آن 60 تا 70 روز بعد از تخم گذاری، زمانی که بچه های آن ها از تخم هایشان بیرون می آیند و به سمت دریا حرکت می کنند، اتفاق می افتد. حرکت خطی این بچه لاک پشت ها پشت سرهم به سمت دریا منظره زیبایی می سازد تا شما روح زندگی را در آن جا تماشا کنید.

همان طورکه از هتل های کیش انتظار می رود، بسیار لوکس و درجه یک هستند. درادامه هتل پنج ستاره میراژ را که یکی از هتل های نوساز این جزیره است، معرفی می کنیم.

هتل میراژ سال 97 با هدف خدمت رسانی برتر به مسافران تاسیس شد. فاصله این هتل تا دریا 800 متر است که با این ویژگی امکان رزرو اتاق های رو به دریا نیز برای شما فراهم می شود. اتاق های هتل انواع متنوعی دارند. ازجمله آن ها می توان به اتاق های دو نفره، سوییت های 95 متری دونفره، سوییت رویال های 158 متری و اتاق های دابل دریل دونفره اشاره کرد. شما باید بدانید که در همه اتاق های این هتل امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی های خارجی و ایرانی که در آن ها پکیجی شامل صابون، شامپو، شانه، مسواک، خمیر دندان، حوله و... هست، یخچال، مینی کافه غیررایگان، آب معدنی رایگان، چای ساز، کمد لباس و... وجود دارد.

مقاله مرتبط : همه چیز درباره مسجد گوهرشاد مشهد

پرسنل این هتل تازه تاسیس همه آموزش دیده و مجرب هستند. به شکلی که همیشه بهترین رفتار را در هرشرایطی با شما دارند. هتل میراژ جز اتاق های لوکس دو رستوران، کافی شاپ، باشگاه بیلیارد و باشگاه های ورزشی، استخر و زمین مخصوص دوچرخه سواری دارد که در هر مکان کادر متخصصی برای خدمت رسانی به مشتری درنظر گرفته شده است.

یکی از ویژگی های هتل میراژ که نمی توان از آن یاد نکرد، فراهم کردن شرایط رزرو آنلاین هتل کیش از علی بابا است؛ به این ترتیب نیازی به تحمل دردسرهای رزرو حضوری هتل نیست. افرادی هستند که با ترس و دلهره، زمان شلوغی به این هتل سر می زنند و با اتاق های پر روبرو می شوند. پیش از وقوع چنین شرایطی شما می توانید با مراجعه به سایت های رزرو آنلاین مثل علی بابا، اتاق مور نظرتان را در تاریخ مناسب رزرو کنید و بی استرس به سفر بروید. برای انجام این کار فقط کافی است رزرو هتل کیش از علی بابا را در سرچ گوگل جست و جو کنید تا به سایت علی بابا هدایت شوید. حالا شهر، تاریخ و تعداد مسافر را معین و گزینه موردنظرتان را انتخاب کنید. اکنون می توانید بدون نگرانی به سمت کیش بروید و از امکانات و هتل های زیبای آن لذت ببرید. نظرات و انتقادهای خود را درباره هتل ها و نحوه رزرو آنلاین آن ها با ما به اشتراک بگذارید.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7297

به "معرفی هتل میراژ کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل میراژ کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید