مهاجری: امیدوارم تماشاگران ماشین سازی به استادیوم بیایند

به گزارش جعبه مهر، رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز مدعی شد تیمش برد ارزشمندی مقابل صنعت نفت آبادان کسب نموده است.

مهاجری: امیدوارم تماشاگران ماشین سازی به استادیوم بیایند

رضا مهاجری سرمربی ماشین سازی تبریز در دومین بازی نیم فصل دوم هم پیروز شد یک تیم خوزستانی دیگر را شکست دهد و به امتیازات ارزشمندی دست پیدا کند. مهاجری درباره پیروزی یک بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان می گوید: برد بسیار اررشمندی کسب کردیم که آن را به مردم تبریز تقدیم می کنم. دوست داشتیم طرفداران بیشتری به استادیوم بیایند. البته دست آنهایی که آمده بودند را می بوسم. دست شان درد نکند. آنها از همان ابتدا پرانرژی تیم ما را تشویق کردند اما با این وجود تیم ما احتیاج دارد که یار دوازدهم در کنارش باشد. من امیدوارم در بازی های بعدی استقبال بیشتری صورت بگیرد. بازی سنگینی مقابل صنعت نفت آبادان داشتیم. ما روی نقاط ضعف و قوت حریف کار نموده بودیم و بازیکنانم هرچه را که خواستیم، انجام دادند، البته به جز ضربات آخر. ما از دقیقه دو به بعد موقعیت گل داشتیم. همچنین صنعت نفت برای یک امتیاز به میدان آمده بود. این تیم نشان داد سرعت خوبی در انتقال بازی دارد. این هفته هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند. البته با توجه به اینکه نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم، این مساله باعث شد استرس در عملکرد بازیکنان تأثیر خود را بگذارد و تیم تحت فشار قرار بگیرد.

سرمربی ماشین سازی تبریز در رابطه با شرایط زمین بنیان دیزل هم شرح می دهد: با توجه به سُر بودن زمین، توپ لیز می خورد و کنترل بازی سخت بود. به هر حال خدا را شکر که پیروز شدیم و این برد می تواند اعتماد به نفس تیم را بالا ببرد. امیدوارم بتوانیم اعتماد تماشاگران را هم جلب کنیم و شاهد حضور بیشتر آنها باشیم.

رضا مهاجری در مورد بازی مقابل صنعت نفت ادامه می دهد: هیچ تیمی نمی تواند در طول 90 دقیقه به یک شکل بازی کند، چراکه حریف هم فشار می آورد. این هفته هم خارج از این قاعده نبود. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند و به جز ضربات ایستگاهی که حریف از بازیکنان خلاق خود استفاده می کرد، توانستیم تیم صنعت نفت را کنترل کنیم و این اتفاق در طول 90 دقیقه رخ داد. ما سخت ترین نوع فوتبال را انتخاب نموده ایم. در واقع می توانیم در زمین خودمان بمانیم و از توپ های بلند استفاده کنیم اما ترجیح می دهیم پاسکاری داشته باشیم. مقابل صنعت نفت هم نسبت به بازی با استقلال خوزستان 40 درصد پیشرفت داشتیم و فرصت های گل بیشتری هم به دست آوردیم که این موضوع را به فال نیک می گیریم. ما کوشش می کنیم این شرایط را حفظ نموده و البته همچنان پیشرفت داشته باشیم.

مهاجری درباره اینکه چرا خالقی فر به عنوان مهاجم در ترکیب حضور دارد اما همیشه به عقب برمی شود و به خط هافبک یاری می نماید؟ می گوید: بخشی از این شرایط مربوط به ویژگی های این بازیکن و بخشی دیگر هم خواسته کادر فنی است. در نیمه دوم احسان تأییدی در خط حمله قرار داشت و به خوبی دفاع حریف را تحت فشار گذاشت. به هر حال این نوع بازی خالقی فر هم تاکتیک است و هم شکل بازی خودش.

سرمربی ماشین سازی تبریز در مورد شرایط تأییدی هم شرح می دهد: ضربه ای که به او وارد شد، باعث شد که او را قبل از سرانجام بازی تعویض کنیم. در واقع اگر این کار را نمی کردیم، باید چند دقیقه سرانجامی را 10 نفره به کار ادامه می دادیم. او همچنان به لحاظ بدنی تحت فشار است، اما تا دو هفته آینده شرایط آرمانی را پیدا خواهد نمود.

رضا مهاجری با اشاره به این موضوع که تیمش موقعیت های گلزنی زیادی را در بازی با صنعت نفت از دست داد، می گوید: ما احتیاج داریم که قدم به قدم جلو برویم و گام های خود را درست برداریم. خدا را شکر که شرایط فعلاً خوب است. تیم ما وقتی به حمله احتیاج دارد، این کار را به خوبی انجام می دهد و می توانیم با تاکتیک های مختلف به میدان برویم.

سرمربی ماشین سازی درباره شرایط یوسف سیدی شرح می دهد: او بازیکن خوبی است و روی عملکردش خیلی حساب کردیم اما هیجان زیادی دارد و به نوعی کودک درونش زنده است. سیدی در دو بازی محبت آمیز قبلی به میدان رفت و این هفته هم شرایطش بهتر شده بود و می توانیم در بازی با سپیدرود از او استفاده کنیم. در مورد سالاروند هم باید بگویم که او هم به زمان احتیاج دارد؛ درست مثل سایر بازیکنان تازه وارد. در نهایت اینکه من می خواهم که بازیکنانم پیشرفت نمایند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1096

به "مهاجری: امیدوارم تماشاگران ماشین سازی به استادیوم بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: امیدوارم تماشاگران ماشین سازی به استادیوم بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید