مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست

به گزارش جعبه مهر، استانبول هر ساله میزبان مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست است. بسیاری از نمایشگاه های هنری و تجاری بین المللی، استانبول را برای میزبانی انتخاب می نمایند دلیل این انتخاب شرایط استراتژیک این منطقه به همراه امکانات جالب توجهی است که این شهر در اختیار آنها قرار می دهد.

مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست

علاوه بر اینها، مردم استانبول نیز از برگزاری تمامی این رویدادها استقبال نموده و میزبانان خوبی هستند. وجود شرکت های تجاری بسیاری در استانبول، باعث شده تا این شهر سکو پرتاب بسیاری از بیزینس من های پیروز باشد. با ما همراه باشید تا با نمایشگاه ها و رویدادهایی که در ماه آگوست در شهر زیبای استانبول برگزار می گردد، آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : تماشای فینال چلسی و لیورپول در استانبول با تور استانبول

نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست و رویدادهای علمی

1- کنفرانس بین المللی با موضوع پیشرفت های نوین در کامپیوتر و فناوری اطلاعات (IT) از مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست: این کنفرانس رویدادی معتبر است که با حضور بسیاری از اعضای دانشگاه ها، هیئت علمی های مختلف و اساتید و متخصصین بین المللی در 3 آگوست 2019 در استانبول برگزار می گردد.

در حین برگزاری این کنفرانس سه رخداد علمی پیشرفت های نوین در علم، مهندسی و تکنولوژی کشورهای آسیایی، کنفرانس بین المللی در زمینه علوم اجتماعی و مدیریت کسب و کار و کنفرانس بین المللی مهندسی ارتباطات، برق و الکترونیک نیز برگزار می گردد.

2- کنفرانس بین المللی با موضوع روینمودهای تازه در آموزش: تدریس، یادگیری و تکنولوژی : در این کنفرانس از پیشگامان زمینه های آموزشی، معلمان برجسته اروپا و بسیاری از اساتید داخلی و خارجی دعوت شده تا در طی کنفرانسی دو روزه به تاریخ 3 و 4 آگوست 2019 در هتل گونن استانبول به بیان جدید ترین مطالب علمی در زمینه آموزش و پرورش بپردازند. محورهای این کنفرانس بسیار گسترده است و از علوم اجتماعی تا سیاسی و فرهنگی را در بر می گیرد.

3- کنفرانس بین المللی با موضوع علوم اجتماعی و فعالیت های بشر محبت آمیز (ICSSH) : در این کنفرانس موضوعاتی در زمینه ایجاد روابط علمی و حرفه ای، ارتقاء روحیه و اعتماد به نفس در ارائه تحقیقات و فعالیت های اجتماعی بر پلت فرم بین المللی مورد بحث و مصاحبه قرار می گیرند. از متخصصین برجسته دنیای در زمینه فعالیت های بشرمحبت آمیز دعوت شده است تا در این کنفرانس شرکت نموده و ایده ها و طرح های جدید خود را با سایرین به اشتراک بگذارند و به گفتگو بپردازند. تاریخ برگزاری این کنفرانس 6 و 7 آگوست در هتل نیپون استانبول می باشد.

4- کنفرانس بین المللی با موضوع علوم پزشکی، سلامت و بهداشت (ICMHS) : هدف از این کنفرانس ارائه فرصتی به دانشجویان، دکتر ها، محققین و دانشگاهیان است تا بتوانند ایده های جدید و دانش خود را در زمینه علوم پزشکی، سلامت و بهداشت با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: پارک مینیاتورک شهر استانبول

محورهای این کنفرانس آناتومی، بیهوشی، نوروئولوژی، علوم اعصاب، انکولوژی، اپتوژنیک، اپتومتریا، منابع آموزشی مبتنی بر شواهد، کیفیت بهداشت، خانواده، پزشکی، علوم قانونی، پرستاری، فارماکولوژی، بهداشت عمومی و غیره است. تاریخ برگزاری این کنفرانس 6 و 7 آگوست در استانبول می باشد.

5- کنفرانس بین المللی با موضوع تجارت، اقتصاد، قانون، زبان و روانشناسی: در این کنفرانس بر محورهای مهم اقتصادی و رشد تجارت اعم از تبلیغات، تجارت، بازرگانی و حسابداری، مدیریت اقتصادی، بانکداری، اخلاق تجاری، ارتباطات و رسانه، تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک و نظارت الکترونیکی، اقتصاد، مدیریت اقتصاد، قانون کسب و کار، مطالعات جنسیتی و غیره پرداخته می گردد. این کنفرانس با حمایت موسسه یورو-آسیا در هند برگزار می گردد. تاریخ برگزاری این کنفرانس 6 و 7 آگوست در هتل نیپون استانبول می باشد.

6- کنفرانس بین المللی با موضوع استراتژی کسب و کار، اقتصاد و علوم اجتماعی از مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست: کنفرانس بین المللی روینمودهای مدرن در استراتژی کسب و کار، اقتصاد و علوم اجتماعی با هدف گردآوری دانشمندان، محققان و پژوهشگران برجسته علمی برای تبادل تجربیات و نتایج تحقیقات در خصوص تمامی جنبه های علوم اجتماعی و به اشتراک کذاری یافته های جدید آنها برگزار می گردد.

این همایش موانع بین رشته ای برای محققان، متخصصان و مربیان را بیان می نماید تا تازه ترین نوآوری ها، روند و نگرانی ها، چالش های عملیاتی و راه چاره های پذیرفته شده در زمینه علوم اجتماعی را مورد بحث و آنالیز قرار دهند. هدف اصلی این کنفرانس ایجاد پلی بین رشته های مختلف و سعی در رفع کردن فاصله های موجود است. تاریخ برگزاری این کنفرانس 10 و 11 آگوست در هتل گونن استانبول می باشد.

7- کنفرانس بین المللی با موضوع تحقیقات انضباطی و بین رشته ای در مدیریت کسب و کار علوم اجتماعی و علوم انسانی: شعار این کنفرانس تغییرات اجتماعی در حال ظهور ناشی از دینامیک اجتماعی جدید است. در این کنفرانس از دانشمندان و محققان و پیشگامان از همه رشته های مرتبط دعوت شده تا مقالات خود و یافته های تحقیق در حال اجرا خودشان را به این کنفرانس مهیج و جالب توجه ارسال نمایند.

هدف از این کنفرانس ایجاد جامعه دانشمندان برجسته دنیا و رهبران عقیده است به گونه ای که باعث درک بیشتر مسائل علمی در حال ظهور و روش های تحقیقاتی مرتبط با مدیریت کسب و کار، علوم اقتصادی و اجتماعی گردد. شرکت در بحث های این کنفرانس برای همگان آزاد است و تمامی شرکت نمایندگان می توانند نظرات خود و حتی یافته هایشان را به رایگان در اختیار سایرین قرار داده و فرصت سخنرانی پیدا خواهد نمود. بر اساس شعار این کنفرانس، مسئولان برگزار نماینده امیدوارند بتوانند تمامی ایده ها را گردهم آورده و به موضوعات حالت توجهی دست یابند.

رویدادها و نمایشگاه های تجاری و هنری استانبول

1- نمایشگاه ورلد فود (WorldFood) در استانبول: این نمایشگاه بزرگترین رویداد مربوط به مواد غذایی و خوراکی در کشور ترکیه است. نمایشگاه ورلد فود استانبول بهترین راه برای رسیدن به بازار و کسب و کار است. در این نمایشگاه انواع مختلف شرکت های فراوریی و صنعتی، صنایع غذایی سنتی و خانگی و حتی فراوری نماینده های مواد اولیه حضور می یابند و به ارائه محصولات خود می پردازند. سال جاری بخش بین المللی این نمایشگاه نیز افتتاح شده است و بر اهمیت و اعتبار ورلد فود است. محل برگزاری نمایشگاه ورلد فود مرکز کنوانسیون و کنگره نمایشگاه Tuyap شهر استانبول می باشد.

لوکس ترین هتل های استانبول

2- بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه کشاورزی و دامداری ترکیه که هر ساله در ماه آگوست برگزار می شد ولی سال جاری هنوز تاریخ دقیقی از زمان برگزاری در دسترس نیست. در این نمایشگاه مسائل مربوط به مکانیزاسیون و تکنولوژی کشاورزی، تجهیزات پرورش حیوانات، پرورش گاو و گوسفند، برنامه ریزی خانه حیوانات و تجهیزات، شیر، گوشت و فن آوری، تجهیزات مورد استفاده در آماده سازی خوراک دام، بهداشت و سلامت حیوانات، فن آوری های کشاورزی، مزرعه و گلخانه ها تجهیزات و خدمات طیور، دامپزشکی و بسیاری از موارد این حوزه بیان می شوند.

محل برگزاری این نمایشگاه، مرکز نمایشگاه های استانبول (استانبول Fuar Merkezi) در باکری کوئی است.

3- نمایشگاه هنرهای تجسمی Mount Qafاز مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست : یکی از بزرگترین و زیبا ترین گالری های هنری استانبول است که تابستان سال جاری فضای خود را در اختیار هنرمند معروف cennan قرار داده است تا آثار خود را به نمایش بگذارد.

بسیاری از آثار وی به صورت نقاشی و مجسمه های تجسمی است که چشم ها را به خود خیره می نماید و بیانگر دروازه بهشت و جهنم می باشد. زیبایی آثار این نمایشگاه بی نظیر است و هر کس بر اساس سلیقه خود محو یک بخش از نمایشگاه می گردد. نمایشگاه هنرهای تجسمی Mount Qaf تابستان سال جاری از ساعت 15 لغایت 21 میزبان بازدیدنمایندگان خواهد بود.

رزرو تور استانبول

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: دلتابان
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3128

به "مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین نمایشگاه های استانبول در ماه آگوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید