مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو نو لامبورگینی تا کتاب صوتی ارتش ایالات متحده

به گزارش جعبه مهر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو نو لامبورگینی تا کتاب صوتی ارتش ایالات متحده

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ارتش ایالات متحده میخواهد بخشی از آموزش های خود را به وسیله کتابهای صوتی انجام دهد. درواقع این آموزش با هدف افزایش مدت زمان آموزش سربازان از راه دور انجام می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد آخرین نسخه از برنامه های گوگل دارای کدهای میانبر متعددی است که به کاربران اجازه می دهد درخواست های متداول خود را سریعتر دنبال نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی برآورد ها و خبرهای تایید نشده که از منابعی مطلع در شرکت اپل منتشر شده است، حکایت از آن دارند که شرکت اپل در حال کار روی یک آیپد تاشو است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی هوشمند پیکسل 4 یکی از امیدهای نو شرکت گوگل است که قرار است به زودی وارد بازار گردد. در مورد این گوشی هوشمند اطلاعات گسترده ای در دست نیست اما به نظر می رسد این گوشی با لنز 16 مگاپیکسلی وارد بازار می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها خودروهای الکتریکی به شدت مورد توجه قرار دارند و خودرو الکتریکی فولکس واگن یک رکورد قابل توجه را در نمایشگاه خودرو گودوود ثبت نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 1 دی 1401 بروزرسانی: 1 دی 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11272

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو نو لامبورگینی تا کتاب صوتی ارتش ایالات متحده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو نو لامبورگینی تا کتاب صوتی ارتش ایالات متحده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید