مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای جدید گوشی تاشو سامسونگ تا عینک واقعیت مجازیویوو

به گزارش جعبه مهر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای جدید گوشی تاشو سامسونگ تا عینک واقعیت مجازیویوو

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

نشریه نیویورک تایمز در گزارشی به آنالیز روند توقف همکاری شرکت های آمریکایی با شرکت چینیهواوی پرداخته است، در بخشی از این گزارش به عدم تبعیت تعدادی از شرکت ها از فرمان دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده اشاره شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از کارشناسان حوزه آی تی معتقدند که می توان با یاری هوش مصنوعی تا حد زیادی با تغییرات آب و هوایی مقابله و شرایط حاد را کنترل کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی تاشو سامسونگ گواهی 5G دریافت می نماید. این خبر در شرایطی مطرح می گردد که هنوز تاریخ دقیق رونمایی این گوشی تعیین نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

برند چینی ویوو نخستین عینک هوشمند مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی خود را در جریان نمایشگاه محصولات دیجیتال شانگهای رونمایی کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بازار ردیاب های تناسب اندام بسیار داغ شده و ساعت/ردیاب تناسب اندام پولار یکی از ردیاب هایی است که حتی در طول زمان خوابتان نیز دست از سرتان برنمی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی نوکیا1 به روزرسانی جدیدی خواهد داشت و این یک خبر بسیار خوب برای کاربران گوشی نوکیا1 خواهد بود. کاربرانی که مدت هاست در انتظار یک به روزرسانی جدید هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2086

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای جدید گوشی تاشو سامسونگ تا عینک واقعیت مجازیویوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خبرهای جدید گوشی تاشو سامسونگ تا عینک واقعیت مجازیویوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید