مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی دستیار گوگل تا همکاری بریتانیا و هواوی برای اینترنت 5G

به گزارش جعبه مهر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی دستیار گوگل تا همکاری بریتانیا و هواوی برای اینترنت 5G

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

دستیار گوگل در یک به روزرسانی جالب، این امکان را در اختیار افراد مختلف قرار داده است که یادآوری های اختصاصی برای اعضای خانواده یا همسایگان خود ایجاد نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل به روزرسانی جدیدی را برای سیستم عامل کروم او اس معرفی کرد. این به روزرسانی ویژگی هایی غیرمنتظره ای را برای کروم بوک و Pixel Slates به ارمغان آورد. از ویژگی های اصلی می توان به پیمایش بهتر بین بخش های مختلف ، حالت های عکس بیشتر و روش آسان تر برای تمیز کردن اعلان ها اشاره نمود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها بسیاری از کشورها به فکر توسعه اینترنت 5G افتاده اند. شاید تصور کنید این اینترنت صرفا روی سرعت ارتباطات موثر است اما جالب است بدانید دنیای پزشکی نیز از حوزه هایی است که از توسعه اینترنت 5G سود بسیاری می برد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بنیانگذار هواوی اطمینان داد که همکاری شرکتش با بریتانیا در حوزه توسعه 5G به قطعیت رسیده و امکان ندارد متوقف گردد. این موضوع در شرایطی مطرح می گردد که ایالات متحده و بعضی کشورهای همپیمانش از مدت ها قبل توسعه 5G با یاری هواوی را متوقف و تحریم نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اپل امروز هفتمین نسخه بتا iOS 13 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد و بر همین اساس نیز حدس و گمان ها درباره زمان رونمایی از آیفون بعدی پررنگ تر از همواره شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2577

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی دستیار گوگل تا همکاری بریتانیا و هواوی برای اینترنت 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روز رسانی دستیار گوگل تا همکاری بریتانیا و هواوی برای اینترنت 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید