موسسان شرکت بین المللی اسنپ در دوران کرونا میلیاردها دلار پولدارتر شدند

به گزارش جعبه مهر، طبق اظهارنامه های کمیسیون بورس و اوراق بهادار، اشپیگل در طول سال 2020 از فروش سهام اسنپ بیش از 200 میلیون دلار به جیب زده است. ارزش سهام اسنپ سال جاری 74 درصد صعود نموده است.

موسسان شرکت بین المللی اسنپ در دوران کرونا میلیاردها دلار پولدارتر شدند

موسسان شرکت بین المللی اسنپ پس از انتشار نتایج اقتصادی بهتر از حد مطلوب در نتیجه افزایش استفاده از این اپلیکیشن در دوران بحران کرونا، در مدت تنها چند ساعت میلیاردها دلار ثروتمندتر شدند.

به گزارش ایسنا، پس از این که مالک اپلیکیشن موبایلی محبوب اسنپ چت گفت میزان فروش در سه ماهه سوم 52 درصد رشد نموده و به 678.7 میلیون دلار رسیده و کاربران فعال روزانه به 249 میلیون نفر رسیده است، ارزش سهام شرکت اسنپ در اواخر معاملات سه شنبه بازار نیویورک 25 درصد صعود کرد و به 35 دلار و 57 سنت رسید. طبق شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، این رشد ارزش سهام، ثروت ایوان اشپیگل و بابی مورفی، موسسان اسنپ را به ترتیب به میزان 1.4 میلیارد دلار و 1.4 میلیارد دلار افزایش داد و به 6.9 میلیارد دلار و 7.2 میلیارد دلار رساند.

طبق اظهارنامه های کمیسیون بورس و اوراق بهادار، اشپیگل در طول سال 2020 از فروش سهام اسنپ بیش از 200 میلیون دلار به جیب زده است. ارزش سهام اسنپ سال جاری 74 درصد صعود نموده است.

ثروت اندوزی در دنیای فناوری در دوران شیوع پاندمی ویروس کرونا که باعث آنلاین شدن کار، خرید، تحصیل و سرگرمی و افزایش تقاضا برای خدمات دیجیتالی شده، خیره کننده بوده است. اریک یوان، مدیرعامل و موسس شرکت زوم ماه گذشته در مدت یک روز 6.6 میلیارد دلار به ثروتش افزوده شد و جف بزوس، مدیرعامل شرکت فروشگاه اینترنتی آمازون شاهد افزایش 75 میلیارد دلاری ثروتش در سال 2020 و صعود آن به 190 میلیارد دلار بوده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت اسنپ که برنامه اسنپ چت آن برای ارسال عکسها و ویدیوهایی که در چند ثانیه ناپدید می شوند، استفاده می گردد، گفت ضرر خالصش به 200 میلیون دلار معادل 14 سنت به ازای هر سهم کاهش پیدا نموده است و این شرکت بدون در نظر دریافت هزینه ها، سود یک سنت به ازای هر سهم داشته که بهتر از پیش بینی تحلیلگران از ضرر پنج سنتی بود. اگر فرایند تبلیغات مثبت ادامه پیدا کند، درآمد سه ماهه چهارم اسنپ ممکن 47 تا 50 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7936

به "موسسان شرکت بین المللی اسنپ در دوران کرونا میلیاردها دلار پولدارتر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسسان شرکت بین المللی اسنپ در دوران کرونا میلیاردها دلار پولدارتر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید