می خواهیم ورزشکاران را در مسابقات تایلند ارزیابی کنیم

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مربی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: هدف اصلی کادر فنی خصوصا سرمربی جدید تیم ملی از حضور در مسابقات تایلند ارزیابی ملی پوشان است.

می خواهیم ورزشکاران را در مسابقات تایلند ارزیابی کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

نجمه آبتین در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط تیم ملی تیراندازی با کمان ایران پیش از اعزام به تورنمنت تایلند، گفت: پس از انتخاب سرمربی جدید تیم ملی، حدود 2 ماه است که کمانداران ایران در اردوی آماده سازی به سر می برند.

وی اضافه کرد: سرمربی جدید تیم ملی برنامه های خاصی را در این مدت داشته و هدف اصلی او از حضور تیم در این مسابقات محک خوردن کمانداران تیم ملی است. البته این پیکارها حکم یک رقابت آماده سازی برای جام جهانی و البته بازی های آسیایی کره جنوبی است.

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با بیان اینکه هدف اصلی کادر فنی و خصوصا سرمربی جدید تیم ملی ارزیابی ورزشکاران است، توضیح داد: سرمربی جدید تیم ملی اعتقاد دارد که همه ورزشکاران ایران تیراندازی بلد هستند. او همواره نکات ریز فنی را به ورزشکاران یادآوری می نماید و بیشتر تمرکز خود را بر روی مسائل روحی روانی کمانداران معطوف نموده است. در حال حاضر رکوردهای کمانداران ایران خیلی دچار تغییر نشده است اما قطعا طی دو سه ماه آینده شاهد تغییرات بسیار زیادی در روند کاری ورزشکاران ایران خواهید بود.

آبتین گفت: پس از بازگشت، اعضای تیم ملی ایران چهار روز استراحت می نمایند و مجددا به اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات جام جهانی شانگهای که در اردیبهشت ماه برگزار می گردد، باز خواهند گشت. البته ما درخواست برگزاری اردوهای برون مرزی خصوصا پیگیری یک اردوی تدارکاتی در کره جنوبی را داده ایم.

وی در خصوص شانس مدال آوری ایران در بازی های آسیایی کره جنوبی گفت: تیروکمان ایران قطعا در کامپوند شانس کسب مدال دارد. تمام کوشش خود را برای کسب مدال در ریکرو تیمی خواهیم کرد. قدرت های تیراندازی با کمان جهان در آسیا هستند و مسابقات ریکرو بازی های آسیایی دست کمی از المپیک ندارد.کار دشواری در ریکرو داریم اما در هر صورت در ورزش حرفه ای باید به فکر مدال باشیم و نگوئیم چون حریفان قوی هستند پس ما هم نمی توانیم مدال بگیرم.

مربی تیم ملی تیراندازی با کمان در خصوص اینکه آیا بستر برای مدال آوری این رشته در بازی های آسیایی فراهم است، مطرح نمود: در خصوص تجهیزات در مضیقه هستیم، تجهیزات تیراندازی با کمان وارداتی است و همواره این مشکل برای کمانداران ایران وجود داشته است. این حداقل موردی است که می توان به آن اشاره نمود. البته مسائل اقتصادی هم از دیگر دغدغه ورزشکاران محسوب می گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تمایل دارید مربی باشید یا ورزشکار، گفت : فعلا مربی هستم اما تمایل زیادی دارم که به عنوان ورزشکار به کارم ادامه بدهم.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3092

به "می خواهیم ورزشکاران را در مسابقات تایلند ارزیابی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم ورزشکاران را در مسابقات تایلند ارزیابی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید