نبی: با عمانی ها بر سر مکان بازی اختلاف داریم، خلعتبری واقعا مصدوم بود

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت که تنها مشکل برگزاری دیدار ایران و عمان محل انجام این بازی است.

نبی: با عمانی ها بر سر مکان بازی اختلاف داریم، خلعتبری واقعا مصدوم بود

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

مهدی محمدنبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، با تائید خبر برگزاری بازی تدارکاتی ایران و عراق گفت: تیم ملی فوتبال ایران روز 24 ماه می (3 خرداد) راهی اردوی امارات می گردد. اردوی تیم ایران در شهر دبی خواهد بود و همزمان با ما، تیم عراق نیز در شهر ابوظبی اردو دارد و ایران و عراق در روز 27 می (6 خرداد) یک دیدار تدارکاتی را برگزار خواهند کرد.

وی درباره اینکه ایران پیش از بازی با قطر بازی تدارکاتی دیگری نیز خواهد داشت اظهار داشت: در حال پیگیری این موضوع هستیم و با عمان مذاکراتی در این زمینه داشته ایم. عمانی ها تاریخ 23 می (2 خرداد) را برای این بازی پیشنهاد داده اند. تنها موضوع این است که آنها می خواهند بازی در عمان برگزار گردد و ما خواستار برگزاری این بازی در تهران هستیم که همچنان رایزنی برای جمع بندی در این زمینه ادامه دارد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال از ادامه کار میکو کوجالا مربی بدنساز فنلاندی در تیم ملی فوتبال اطلاع داد و گفت: بازیکنان در جریان اردوی امارات و پیش از بازی با کویت از عملکرد این مربی راضی بودند و قرار است همزمان با تشکیل اردوهای تیم ملی میکو نیز برای کار با بازیکنان به اردوی تیم ملی ملحق گردد.

نبی درباره بازیکنانی چون داوری و آتشکده که به اردوی امارات آمدند اما در بازی مقابل کویت مورد استفاده قرار ندریافتد گفت: کی روش قصد داشت این 2 بازیکن را در اردوی امارات ببیند و اینکه در بازی های آینده از آنها استفاده گردد بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

وی درباره بحث های پیش آمده بر اثر مصدومیت محمدرضا خلعتبری به خبرنگاران گفت: در اردوی امارات 3 بازیکن مصدوم داشتیم که خلعتبری، یعقوب کریمی و خسرو حیدری بودند و در میان آنها حیدری وضعیت بهتری داشت و با برنامه های کادر فنی به بازی مقابل کویت رسید. از خلعتبری در بیمارستان ایرانیان دبی MRI گرفته شد و تشخیص پزشک تیم ملی این بود که به طور قطع خلعتبری به بازی با کویت نخواهد رسید.

نبی ادامه داد: مصدومیت بازیکنان درجات مختلفی دارد و پزشک تیم ملی فوتبال هم بی دلیل اظهار نظر نمی کند بنابراین به طور قطع خلعتبری مصدوم بوده که مقابل کویت به بازی نرسید.

وی درباره زمان بازگشت کارلوس کی روش به ایران گفت: این مربی تا سرانجام همین هفته به تهران بازخواهد گشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره برنامه های فشرده این فدراسیون در سال 92 گفت: مسابقات مختلفی را در رده های مختلف تا سرانجام سال خواهیم داشت. تصور می کنم فوتبال ایران تا سرانجام سال 92 با 40 رویداد و مسابقات مختلف داخلی و بین المللی روبرو خواهد بود.

نبی ادامه داد: برگزاری دیدارهای تدارکاتی و رسمی در آسیا در رده های مختلف بخش زیادی از برنامه های ما را به خود اختصاص خواهد داد. ضمن آنکه مهمترین بحث برای فوتبال ما در سال 92 دریافت مجوز حرفه ای برای تمامی باشگاه ها است. سال جاری همه باشگاه های ما باید مجوز حرفه ای شدن بگیرند چرا که در غیر اینصورت به هیچ وجه امکان حضور در دوره آینده لیگ حرفه ای آسیا را نخواهند داشت.

وی اضافه نمود: سمینار علم و فوتبال آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد که پیش بینی حضور 2 هزار مهمان در آن را داریم که تصور ما این است که هزار نفر از این مدعوین خارجی باشند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال از میزبانی تورنمنت های آسیا در ایران اطلاع داد و گفت: مشهد میزبان مسابقات زیر 14 سال آسیا است و قشم نیز میزبان مسابقات فوتبال ساحلی غرب آسیا خواهد بود. ضمن آنکه در فوتسال نیز به شدت درگیر مسابقات بین المللی خواهیم بود.

نبی گفت: مسابقات لیگ فوتبال ایران در رده های مختلف نیز در سال 92 ادامه داشته و نه تنها کمتر نشده بلکه پیش بینی برگزاری 5 هزار مسابقه لیگ در سال 92 را داریم.

وی همچنین از تداوم برنامه های کمیته آموزش در سال 92 اطلاع داد و گفت: علاوه بر برگزاری دوره های مربیگری در رده های مختلف دوره مربیگری حرفه ای را نیز برای مربیان فوتبال کشورمان خواهیم داشت و علاوه بر مربیانی که دوره تکمیلی خود را خواهند گذراند، مربیانی که مدرک A خود را گرفته اند نیز می توانند در این دوره شرکت نمایند و در بحث آئین نامه ها هم به طور قطع سال جاری تغییراتی خواهیم داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2274

به "نبی: با عمانی ها بر سر مکان بازی اختلاف داریم، خلعتبری واقعا مصدوم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: با عمانی ها بر سر مکان بازی اختلاف داریم، خلعتبری واقعا مصدوم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید