نتایج اولین بازی استقلال خیلی مهم است، فولاد حریف قابل احترامی است

به گزارش جعبه مهر، محمد نیک سیرت در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: از آنجایی که تعطیلی ناخواسته ای که به خاطر شیوع ویروس کرونا بود بسیار بلند مدت بود، بازیهای ابتدایی برای همه تیم ها ارزش فوق العاده ای دارد و می تواند به لحاظ روحی هر تیمی را به اوج برساند. لذا نتیجه ملاقات با فولاد برای استقلال ارزشی فوق العاده دارد.

نتایج اولین بازی استقلال خیلی مهم است، فولاد حریف قابل احترامی است

وی افزود: یک پیروزی خوب خارج از خانه می تواند شاگردان مجیدی را به اوج آمادگی روحی و انگیزشی برساند و در این صورت اگر به لحاظ جسمانی هم مسائلی باشد، این مسائل کمرنگ تر می گردد.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: در حال حاضر دو تیم نمی توانند شناخت تاکتیکی خاصی از هم داشته باشند چون شرایط آنها نسبت به پیش از تعطیلات تفاوت هایی دارد. اما از آنجایی که همواره بازی دو تیم استقلال و فولاد جذاب بوده می توان همچنان امید داشت که این ملاقات هم یک ملاقات جذاب خواهد بود.

نیک سیرت در مورد گل خوردن آبی ها در اغلب ملاقاتهای تدارکاتی بیان داشت: متاسفانه ساختار دفاعی از ابتدای فصل آنطور که انتظار می رفت محکم نبود و این مشکل همچنان با تیم هست. البته نمی توان روی نتایج بازیهای تدارکاتی خیلی حساب کرد و امیدوارم با آغاز لیگ شاهد استحکام خط دفاعی باشیم.

پیشکسوت آبی ها در مورد خط حمله آتشین این تیم توضیح داد: هرچند دیاباته نیست و او را باید یک غایب مهم دانست، اما زوج ارسلان و قایدی می تواند خط دفاعی هر تیمی را به یک چالش عظیم بکشد. بعید است آبی ها با این دو مهاجم نتوانند خط دفاعی هر تیمی را آزار دهند.

وی رقابت مجیدی و نکونام را جدالی جذاب بین دو مربی جوان دانست و گفت: تفکرات جسورانه هر دو مربی ستودنی است. نتایج گذشته نشان می دهد افکار مجیدی بیشتر بر پایه سیستم های تهاجمی پایدار است و افکار نکونام بر پایه سیستم های تدافعی. برایم جالب است ببینم در این تقابل افکار کدام یک از این دو مربی جوان بر دیگری چربش خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6651

به "نتایج اولین بازی استقلال خیلی مهم است، فولاد حریف قابل احترامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج اولین بازی استقلال خیلی مهم است، فولاد حریف قابل احترامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید