نتایج مطلوب انتخابات یونان از نگاه نماینده مجلس اروپا

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: نماینده یونان در مجلس اروپا طی یک یادداشتی اختصاصی نتایج مطلوب و مورد انتظار برای انتخابات یکشنبه را بیان نموده است.

نتایج مطلوب انتخابات یونان از نگاه نماینده مجلس اروپا

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

اِوا کیلی (Eva Kaili)، نماینده یونان در مجلس اروپا طی یک یادداشت اختصاصی برای خبرنگاران، وضعیت انتخابات روز یکشنبه در کشورش را تشریح کرد. وی در این یادداشت، نتایج مطلوب و مورد انتظار برای یونان را بیان نموده است.

من احساس می کنم مدیون لطف نامزدهای جدیدی هستیم که به جای آنکه مجذوب موقعیت سیاسی و خودبینی شوند و جهت ایجاد یک حزب حاکم، بدون توجه به موقعیت کشور، تنها به فکر بالا بردن پرچم خود باشند، به طور جدی برای دفاع از حزب خود که سرمایه سیاسی شان محسوب می گردد، باقی ماندند. بنابراین شاید مسئولیت هایی را پذیرفتند که متناسب آنها نبود. در واقع مانند پناهندگانی سرگردان روی دریا بودند که به فضای باقیمانده از قایق، اکتفا کردند.

ما با وجود اشتباهات، سعی می کنیم، حرکت ثابتی را به سمت یک مقصد امن در اروپا ادامه بدهیم. همچنین مخزنی از مدیران عالی در حزب PASOK (حزب متبوع من) داشته باشیم،که بتوانیم بعنوان یک مرجع ثابت برای حل مسائل روی آنها حساب کنیم.

امیدوارم که در 26 ژانویه به نتیجه برسیم و بتوانیم بر پایه یک حس مشترک با تمام نیروهای سیاسی کشور به توافق دست یابیم. امیدوارم خواسته های غیر منطقی از بین بروند برای اینکه یونان به سمت خوبی پیش برود و من به این امیدوارم... .

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2745

به "نتایج مطلوب انتخابات یونان از نگاه نماینده مجلس اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج مطلوب انتخابات یونان از نگاه نماینده مجلس اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید