نخستین شهر جنگلی در چین با بیش از 1 میلیون گیاه

به گزارش جعبه مهر، استفانو بوئری معمار ایتالیایی پس از ساخت نخستین جنگل عمودی در آسیا هم اکنون در جهت هدف بزرگ تری قدم برداشته است. طرح شهر جنگلی در شهر لیوژو که منطقه ای کوهستانی در جنوب چین است بنا شده است. بوئری تصمیم دارد به منظور مبارزه با آلودگی هوا شهری بسازد که تمامی دفاتر، فروشگاه ها، رستوران ها و ساختمان های مسکونی با سبزه و درخت پوشیده شده باشد.

نخستین شهر جنگلی در چین با بیش از 1 میلیون گیاه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

این شهر ظرفیت 30 نفر دارد و پوشیده از 40 هزار درخت و 1 میلیون گیاه خواهد بود. این گیاهان بیش از 100 نوع هستند که بیش از 10 هزار دی اکسید کربن و 57 تن آلاینده را در سال جذب می نماید. این شهر به علاوه 900 تن اکسیژن در سال فراوری می نماید و گیاهان به عنوان عایق صوتی و خنک نماینده عمل می نمایند.

این شهر که در حال ساخت است در سال 2020 تکمیل می گردد و اتصال آن به مناطق دیگر به وسیله راه آهن است. این احتراع بوئری راه حلی طبیعی برای حل مسائل طبیعت و حیات وحش است. زیرا این شهر می تواند یک محل سکونت طبیعی برای حشرات، پرنده ها و حیوانات و رشد و نمو آن ها باشد.

این سکونتگاه طبیعی برای نخستین بار در چین و در جهان با استفاده از انرژی تجدیدپذیر تنوع زیستی را افزایش داده و آلودگی هوا را در این مناطق کاهش می دهد.

Zoloft is an action that has proven effective in clinical practice. You can to buy zoloft online without prescription at any pharmacy buy zoloft online without prescription. Tretinoin cream 0.05 buy uk buy zoloft online without prescription can you buy zoloft online buy zoloft online canada. Tests to helping to protect periactin buy online uk buy periactin uk the past. Enjoy their overhead low price brings periactin buy online. Buying Periactin Online, Periactin buy online australia, Buy Periactin pills. Need to Buy Periactin? TOP OFFERS!!!!

منبع: بدونیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3091

به "نخستین شهر جنگلی در چین با بیش از 1 میلیون گیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین شهر جنگلی در چین با بیش از 1 میلیون گیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید