نفت آبادان عملکرد تیمی خوبی در خانه دارد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام عصر امروز پنجشنبه پیش بازی تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر، به شرایط بد روحی حاکم بر فوتبال ایران اشاره نمود و گفت: با درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان جامعه فوتبال از لحاظ روحی آسیب دیده که امیدوارم شرایط به زودی به حالت عادی برگردد و شر ویروس کرونا از کشورمان کم گردد.

نفت آبادان عملکرد تیمی خوبی در خانه دارد

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی به حضور بازیکنان باکیفیت فنی در تیم صنعت نفت آبادان اشاره نمود و اضافه نمود: این تیم از نظر فنی در شرایط بسیار خوبی واقع شده است و ما به دنبال خنثی کردن بازیکنان کلیدی نفت خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص حضور تماشاگران آبادانی در پشت بام ها گفت: علاقه و عشقی است که مردم آبادان به تیمشان دارند و من سال گذشته تجربه چنین شرایطی را داشتم.

وی ادامه داد: ای کاش ویروس کرونا نبود و تماشاگران می توانستند در استادیوم حضور پیدا نمایند چون بازی با تماشاگر را دوست دارم.

تیم های نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 16 فردا در استادیوم تختی آبادان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9397

به "نفت آبادان عملکرد تیمی خوبی در خانه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت آبادان عملکرد تیمی خوبی در خانه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید