همایش مهر ورزی اهدای 500 سری جهیزیه در لرستان برگزار می گردد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، حبیب الله خجسته پور ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد به خصوص در حوزه خیریه، یک ظرفیت در کشور محسوب می شوند، گفت: یکی از این سازمان ها، سازمان خیریه آبشار عاطفه ها بوده که پیشنهاد دادند که می توانند تعدادی جهیزیه برای نوعروسان لرستان تهیه نمایند.

همایش مهر ورزی اهدای 500 سری جهیزیه در لرستان برگزار می گردد

وی با بیان اینکه در کنار تهیه این جهیزیه ها، همایش کشوری با حضور مدیران استانی آبشار عاطفه ها و همچنین مدیرعامل این سازمان در لرستان برگزار می گردد، گفت: در این راستا بعد از برنامه ریزی های اجرا شده این سازمان تهیه 500 سری جهیزیه برای نوعروسان را بر عهده گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اشاره به برگزاری همایش مهر ورزی اهدای 500 سری جهیزیه در لرستان راس ساعت 17 عصر روز چهارشنبه هفته جاری، گفت: این جهیزیه ها در مناطق مختلف استان توزیع خواهند شد و هر زوج حداقل پنج قلم جنس تحویل می گیرد.

خجسته پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت هایی که طی 40 سال اخیر کشور به آن متکی بوده مجمع خیرین مدرسه ساز بوده است، گفت: در این راستا روز پنج شنبه هفته جاری همایش نکوداشت خدمات فرهنگی و عمرانی حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار لرستان و خیرین مدرسه ساز کشور در بروجرد برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 98

به "همایش مهر ورزی اهدای 500 سری جهیزیه در لرستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش مهر ورزی اهدای 500 سری جهیزیه در لرستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید