والیبال قهرمانی زنان باشگاه های آسیا؛ ثبت نام سایپا نهایی شد

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - ثبت نام نهایی تیم والیبال بانوان سایپا برای حضور در رقابت های قهرمانی باشگاه های زنان آسیا انجام شد.

والیبال قهرمانی زنان باشگاه های آسیا؛ ثبت نام سایپا نهایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ثبت نام تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا تمام شد و تیم سایپا هم شب گذشته (چهارشنبه شب) ثبت نام کرد. به علت شرایط کووید 19، میزبان جلسه فنی را برگزار نکرد و در همان نشست ثبت نام ناظران فنی، داوری، پزشکی، وی آی اس و رسانه حضور داشتند و تمامی توضیحات رو ارائه دادند.

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا هم در حاشیه جلسه ثبت نام با وب سایت کنفدراسیون والیبال آسیا مصاحبه کرد و در خصوص شرایط تیم گفت: دو سال بود که تیم ها به علت شرایط کووید 19 از میادین بین المللی دور ماندند. انتظارم این است که تیم سایپا که بازیکنان با تجربه ای دارد، در جمع چهار تیم این مسابقات قرار گیرد.

مریم سادات هاشمی توضیح داد: مسابقات در سطح بالایی برگزار می گردد و تیم ها با بازیکنان ملی و خارجی خود وارد این مسابقات شده اند. تیم ژتوسوی قزاقستان سه بازیکن خارجی از آذربایجان، سنگال و روسیه دارد. تیم آلتای قزاقستان هم سابقه شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه های دنیا را با خود همراه دارد.

وی ادامه داد: تیم سوپریم تایلند دو بار قهرمان باشگاه های آسیا شده است و دو تیم فیلیپین از بازیکنان ملی پوش بهره می برد. به هر حال بازی به بازی شرایط را بررسی خواهیم کرد و تمام کوشش خود را به کار خواهیم بست.

لازم به ذکر است، سارا حسابی از ایران به اسم مسئول رسانه ای مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا در تایلند حضور دارد.

بیست ویکمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا با حضور هفت تیم در دو گروه مقدماتی از نهم مهرماه به میزبانی تایلند شروع می گردد و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10914

به "والیبال قهرمانی زنان باشگاه های آسیا؛ ثبت نام سایپا نهایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال قهرمانی زنان باشگاه های آسیا؛ ثبت نام سایپا نهایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید