استادیوم 15 هزار نفری ارومیه دهه فجر سال جاری افتتاح می گردد

به گزارش جعبه مهر، عبدالله چمن گلی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه عملیات ساخت استادیوم 15 هزار نفری شهید باکری از سال 1383 در زمینی به مساحت 19 هزار متر مربع شروع شده است اضافه نمود: برای اجرای این طرح بیش از 220 میلیارد ریال هزینه شده است و هم اکنون بالای 88 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استادیوم 15 هزار نفری ارومیه دهه فجر سال جاری افتتاح می گردد

وی با بیان اینکه عملیات ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باکری ارومیه با تامین اعتبار 15 میلیارد ریالی از سوی وزارت ورزش و جوانان و استانداری آذربایجان غربی با جدیت در حال اجرا است ادامه داد: این طرح دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری می گردد.

چمن گلی در ادامه از اجرای 30 طرح ورزشی در استان اطلاع داد و گفت: 30 طرح ورزشی ملی و استانی هم اکنون در این استان اجرایی شده و در مراحل مختلف ساخت واقع شده است.

وی با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها 80 درصد است مطرح کرد: برای اجرای این طرح ها، یک هزار میلیارد ریال اعتبار مورد احتیاج بوده که تاکنون 450 میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه از این تعداد طرح پیش بینی می گردد 25 طرح سال جاری آماده بهره برداری گردد اضافه نمود: هم اکنون سرانه فضاهای ورزشی در مجموع در استان 64 سانتیمتر است که با اتمام این طرح ها سرانه فضاهای ورزشی استان 15 سانتیمتر افزایش می یابد.

چمن گلی ورزشگاه 15 هزارنفری ارومیه، ورزشگاه پنج هزار نفری سلماس، آموزشگاه والیبال، دیوار کشی ورزشگاه پنج هزار نفری مهاباد، سالن ورزشی فیرورق خوی، ورزشگاه ورزشی میاندوآب، سالن ورزشی نقده را از مهمترین طرح های در دست اجرای این اداره کل برشمرد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 712

به "استادیوم 15 هزار نفری ارومیه دهه فجر سال جاری افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم 15 هزار نفری ارومیه دهه فجر سال جاری افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید