ون 300 هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی کند

به گزارش جعبه مهر، یک شرکت تجاری از فراوری خودروی ون جدید برقی به قیمت 300 هزار دلار خبر داده که مناسب سفرهای طولانی است و البته از سازگاری بسیار زیادی با محیط زیست برخوردار است.

ون 300 هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از نیواطلس، در فراوری ون مرسدس اسپرینتر که توسط شرکت ادونسد آر وی فراوری شده از مواد سبز سازگار با محیط زیست که به راحتی تجزیه می شوند و نیز یک باتری 800 آمپری بسیار کم سروصدا استفاده شده است.

از جمله دیگر امکانات این ون می توان به تلویزیون هوشمند ویزیو، میزهای تاشوی متعدد، سیستم کنترل هوشمند صوتی برای مدیریت ابزار و امکانات داخل ون و غیره اشاره نمود.

این خودرو از امکانات فراوانی برای آشپزی و پخت و پز نیز برخوردار است و در آن سینک ظرفشویی، تانکر آب با ظرفیت 193 لیتر و یخچال و فریزر کوچک تعبیه شده است، در این ون حتی یک دوش کوچک و سرویس بهداشتی نیز وجود دارد.

تختخواب طراحی شده برای استفاده در این ون با فشردن یک دکمه از حالت دونفره به یک نفره مبدل شده و حتی جمع کردن کامل آن برای جلوگیری از اشغال فضا ممکن است، زمان دقیق عرضه این خودروی ون به بازار هنوز اعلام نشده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2884

به "ون 300 هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ون 300 هزار دلاری برقی، محیط زیست را آلوده نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید