پرسپولیس را برای فینال آسیا ضعیف کردند، دست و پای ما را بستند

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، سیدجلال حسینی درباره برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) و اینکه آیا بازی های این منطقه را تماشا می نماید، گفت: ما بازی های شرق را ندیدیم ولی مطمئناً کادر فنی این مسابقات را بررسی می نماید و به ما نشان می دهد. متاسفانه دست و پای ما را در این شرایط سخت بستند. وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر را برای فینال نداریم.

پرسپولیس را برای فینال آسیا ضعیف کردند، دست و پای ما را بستند

وی اضافه نمود: به جای اینکه با تیم قدرتمند به فینال برویم، خیلی ما را ضعیف کردند. امیدوارم تا فینال، بچه های پرسپولیس شرایط خوبی داشته باشند بخصوص بازیکنان جایگزین. وقتی مسابقات لیگ برگزار می گردد، تمرکز روی این مسابقات است. فعلاً فینال نیست و بازیکنان نمی توانند روی هر دو رقابت تمرکز نمایند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا طرفداران این تیم روز 29 آذر کاپ قهرمانی آسیا را در دست او می بینند؟ گفت: اصلاً بحث کاپ و قهرمانی نیست. بازی های سختی در پیش داریم و نمی دانیم تا آن زمان چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر کرونا هم هست و باید مراقب باشیم. از نظر پروتکل های بهداشتی مشکل داریم. سازمان لیگ می گوید بازی ها باید انجام گردد. همینطور که تیم ما را ضعیف کردند، ما بازی ها را انجام می دهیم ولی آنجا (در لیگ قهرمانان آسیا) این طور نیست که اگر تیمی بازیکن کرونایی داشته باشد، با آن تیم راه بیایند.

حسینی که با رسانه باشگاه پرسپولیس مصاحبه نموده است، تاکید نمود: همین حالا سه بازیکن اصلی خود را نداریم و اگر بازیکنان دیگر هم کرونا بگیرند، به مشکل می خوریم. امیدوارم شرایط پرسپولیس را درک نمایند تا کار بزرگی انجام بدهیم.

کاپیتان پرسپولیس در انتها با اشاره به برد این تیم مقابل صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی سنگینی با صنعت نفت داشتیم. چمن استادیوم آزادی بلند بود و هر دو تیم را خسته کرد. با این حال سه امتیاز خوب گرفتیم. بازی با نفت مسجد سلیمان بخصوص در خانه این تیم هم سخت است و امیدوارم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

namasho.com: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

جعبه مهر: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای جعبه مهر

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8348

به "پرسپولیس را برای فینال آسیا ضعیف کردند، دست و پای ما را بستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس را برای فینال آسیا ضعیف کردند، دست و پای ما را بستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید