پویش درس در خانه برای فراوری محتوای خلاقانه اجرا شد

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، پویش درس در خانه در راستای حمایت از آموزش از راه دور به عنوان روشی مکمل برای آموزش دانش آموزان در مدرسه و با هدف تقدیر و قدردانی از معلم ها اجرا شد.

پویش درس در خانه برای فراوری محتوای خلاقانه اجرا شد

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز باغچه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

در راستای همکاری های مستمر سازمان فناوری اطلاعات با وزارت آموزش و پرورش، پویش درس در خانه با هدف شناسایی معلم های توانمند در فراوری محتوای خلاقانه و استاندارد و تقدیر و تشکر از زحمات معلم ها طراحی و اجرا شده است.

به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس حجم عظیمی از محتواهای خلاقانه و استاندارد توسط معلم ها فراوری شد؛ از طرفی یکی از مهمترین معضلات بازار کسب و کار آموزش آنلاین عدم وجود محتوای مناسب در کشور است و تهدید شیوع کرونا و تعطیلی مدارس فرصت مناسبی برای جذب پتانسیل معلم ها و استفاده از محتوای استاندارد در راستای گسترش آموزش از راه دور است.

معلمان برای پیوستن به پویش درس در خانه باید محتوای آموزشی خود را به وسیله روشی که در سایت سازمان فناوری اطلاعات اعلام شده ثبت نمایند و تمامی آثار در دو مرحله کمی و کیفی مورد داوری قرار می گیرد.

در مرحله اول محتواها از نظر تعداد و میزان بازدید آنالیز می شوند و در مرحله کیفی از نظر میزان تاثیرگذاری ارزیابی و امتیاز دهی می شوند و به منتخبان آثار برگزیده جوایز ارزنده اهدا می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4742

به "پویش درس در خانه برای فراوری محتوای خلاقانه اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش درس در خانه برای فراوری محتوای خلاقانه اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید