چالش جدید برای رانندگان تاکسی ، جریمه مسافران بر دوش تاکسیرانان

به گزارش جعبه مهر، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه بعضی از مسافران هنگام سوار شدن به تاکسی ماسک دارند ولی حین حرکت خودرو ماسک را از صورت برمی دارند، گفت: این مسأله باعث ایجاد چالش برای تاکسیرانان و اعمال جریمه آنها می گردد.

چالش جدید برای رانندگان تاکسی ، جریمه مسافران بر دوش تاکسیرانان

برای سفر با هزینه تور به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرنگاران، علیرضا قنادان در مصاحبه با فارس درباره اعمال جریمه تاکسیرانان بدون ماسک گفت: اعمال نظارت در استفاده از ماسک از ماه های قبل با ساز و کار داخلی در سازمان تاکسیرانی شروع شده بود و بر همین اساس برخوردهای لازم انجام می گرفت.

وی گفت: البته استفاده نکردن از ماسک تا پیش از اعلام جریمه 200 هزار تومانی توسط پلیس راهور بسیار اندک و کمتر از 5 درصد بود و در حال حاضر نیز این آمار در حد صفر رسیده است. همچنین گزارشات مردمی ارسال شده به وسیله سامانه 1888 نیز مؤید همین مسأله است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: در حال حاضر کد جریمه جدید توسط پلیس راهور برای اعمال جریمه رانندگان تاکسی بدون ماسک در نظر گرفته شده و اگر مسافران نیز ماسک نداشته باشند راننده جریمه خواهد شد.

قنادان گفت: متأسفانه بعضی از مسافرین هنگام سوار شدن به تاکسی ماسک دارند ولی حین جهت و حرکت تاکسی ماسک خود را در می آورند و این مسأله برای تاکسیرانان چالش ایجاد می نماید.

وی اظهار داشت: از شهروندان درخواست داریم با رانندگان تاکسی همکاری داشته باشند و با توجه به اینکه واقعاً تاکسیرانان با توجه به طولانی شدن شیوع کرونا دچار آسیب های مالی شده اند، جریمه شدن به دلیل استفاده نکردن مسافران از ماسک واقعاً بار دیگری بر دوش آنها است بنابر این از شهروندان خواهش مندیم که حتما حین حرکت تاکسی نیز ماسک خود را صورت برندارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران توضیح داد: نباید مسأله برخورد با افراد بدون ماسک فقط برای تاکسیرانان باشد و سایر اقشار و اصناف اعمال جریمه مانند تاکسیرانان نشوند به نظرم باید سختگیری ها برای همه اصناف به یک اندازه باشد.

قنادان اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی های پایتخت بالاتر از سایر اصناف است و خود رانندگان به موضوع پیشگیری از کرونا بسیار توجه دارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 7852

به "چالش جدید برای رانندگان تاکسی ، جریمه مسافران بر دوش تاکسیرانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش جدید برای رانندگان تاکسی ، جریمه مسافران بر دوش تاکسیرانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید