چرا سپاهان استادیوم نقش دنیا را به ذوب آهن نداد؟

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی روز چهارشنبه گذشته در استادیوم فولادشهر اصفهان برگزار گردید که تا دو روز قبل از این بازی، محل برگزاری آن در ابهام قرار داشت.

چرا سپاهان استادیوم نقش دنیا را به ذوب آهن نداد؟

در شرایطی که مسئولان شورای تأمین استان اصفهان رأی به برگزاری مسابقه در استادیوم نقش دنیا داده بودند و حتی بلیت های بازی هم برای این استادیوم چاپ شده بود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد.

ماجرا از این قرار است که بعد از جلسه شورای تأمین استان اصفهان و با نظر دادستان این استان، برگزاری بازی در نقش دنیا را در این جلسه قطعی کردند اما مسئولان باشگاه سپاهان بلافاصله بعد از این تصمیم، در جریان آن قرار گرفتند.

یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه سپاهان که در جلسات شورای تأمین هم حضور داشت، مسعود تابش مدیرعامل این باشگاه را در جریان قرار می دهد و مسعود تابش هم بلافاصله در جلسه نهایی، مخالفتش را با با تصمیم شورای تأمین اعلام می نماید. تابش به بهانه هوادهی زمین و ترمیم چمن نقش دنیا با این توجیه که 18 روز مسابقه ای در این استادیوم برگزار نمی گردد، تصمیم شورای تأمین را وتو کرد.

این در شرایطی است که باشگاه ذوب آهن در سال های گذشته تعامل خوبی با سپاهان داشته است و حتی این تیم در فصل 88 با قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به سپاهان اهدا کرد.

از سوی دیگر، تصمیم مسئولان سازمان لیگ و یگان ویژه در روز بازی پرسپولیس با ذوب آهن هم در نوع خودش عجیب بود. در حالی که ذوب آهن میزبان این مسابقه بود و مقرر شده بود 10 درصد سکوها به تماشاگران پرسپولیس برسد اما بر خلاف مصوبات شورای تأمین و با بازکردن درهای استادیوم بدون هماهنگی، تماشاگران زیادی از ذوب آهن پشت درهای بسته ماندند و اکثر صندلی ها به طرفداران میهمان اختصاص یافت.

نکته عجیب دیگر را می توان سکوهای نیمه ساز ضلع جنوبی استادیوم فولادشهر دانست. سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن که این روزها از سوی مدیرعامل کارخانه و برخی از اعضای هیأت رئیسه تحت فشار است، کوشش زیادی داشت تا این سکوها را به این فصل از مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برساند ولی به نظر می رسد روند ساخت این سکوها به خاطر اختلافاتی که وجود دارد به کندی پیش می رود تا برخی از اعضای هیأت مدیره در نهایت این ساخت و ساز را در کارنامه کاری خود ثبت نمایند!

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1549

به "چرا سپاهان استادیوم نقش دنیا را به ذوب آهن نداد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا سپاهان استادیوم نقش دنیا را به ذوب آهن نداد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید