کرمی: برزیلی ها خواهان حضورم در این کشور شدند

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: قهرمان تکواندو دنیا گفت: دوره آموزشی چین با حضور نزدیک به 150 شرکت کننده برگزار گردید و فکر می کنم برای من تجربه خوب و موثری بود.

کرمی: برزیلی ها خواهان حضورم در این کشور شدند

یوسف کرمی که برای تدریس به کشور چین رفته بود، شب گذشته (شنبه) به کشور بازگشت. وی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، گفت: مسئولان فدراسیون چین از اتحادیه تکواندو آسیا برای تدریس در دوره آموزشی شان یک مدرس خواسته بودند که مسئولان آسیا نیز مرا برای این کار معرفی کردند. یک هفته ای به چین رفتم و در این مدت روزی 8 ساعت کلاس آموزشی برگزار کردم. بیش از 150 شرکت نماینده از کشورهای مختلفی چون چین و برزیل در این کلاس حاضر بودند و فکر می کنم این دوره یکی از تجربیات خوب زندگی تکواندویی من بود.

وی ادامه داد: مسائل اقتصادی در این مورد زیاد برایم مهم نیست و بیشتر دوست دارم همچون قهرمانی در این عرصه نیز کسب تجربه کنم و کارنامه پیروزی داشته باشم، البته در حاشیه این کارگاه آموزشی بعضی از افراد حاضر در این کلاس ها که برزیلی بودند از من تقاضا کردند به این کشور سفری داشته باشم که به آنها گفتم که خواسته شان را به وسیله مکاتبه با فدراسیون ایران مطرح نمایند. خوشبختانه مسئولان فدراسیون کشورمان در این باره با من همکاری خوبی داشته اند و امیدوارم در آینده نیز این گونه باشد، البته پیش از این در کره نیز در چنین کارگاهی حاضر بودم و کلا رابطه ام با کره ای ها نیز خوب است.

قهرمان تکواندو دنیا گفت: مشغول زندگی عادیم هستم و تمرینات و برنامه های تکواندویی خودم را نیز در باشگاه دنبال می کنم. همان طور که گفتم علاقه دارم در عرصه مربیگری نیز مانند قهرمانی پیروز باشم به همین دلیل سعی می کنم با برنامه ای منظم و تدوین شده و البته هدفمند در این عرصه حرکت کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4418

به "کرمی: برزیلی ها خواهان حضورم در این کشور شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمی: برزیلی ها خواهان حضورم در این کشور شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید