کلاس های دروس نظری همه مقاطع دانشگاهی غیرحضوری برگزار می گردد، واحدهای عملی و خاتمه نامه ها حضوری شد

به گزارش جعبه مهر، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دروس تئوری و نظری به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

کلاس های دروس نظری همه مقاطع دانشگاهی غیرحضوری برگزار می گردد، واحدهای عملی و خاتمه نامه ها حضوری شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با بیان اینکه ترم تحصیلی مهر 99 به صورت تلفیقی از آموزش مجازی و آموزش حضوری برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در همه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دروس تئوری به صورت غیرحضوری برگزار می گردد؛ اما واحدهای عملی و انتها نامه های دانشجویی احتیاج به حضور دانشجویان در کلاس و دانشگاه دارد و به صورت حضوری برگزار می گردد.

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: برای این دسته از دانشجویان خدمات اسکان خوابگاهی و تغذیه ارائه خواهد شد.

تعدادی از دانشجویان در مهر 99 با مهمان شدن واحدهای عملی خود را می گذرانند

صدیقی گفت: همچنین امکان مهمان شدن دانشجویان در دانشگاه شهر محل سکونت برای واحدهای عملی در ترم مهر 99 هم فراهم شده است تا از رفت و آمد به شهر دیگر به عنوان محل تحصیل جلوگیری گردد.

وی ادامه داد: بنابراین امیدواریم تعدادی از دانشجویان بتوانند در نیم سال تحصیلی اول سال بعد با مهمان شدن واحدهای عملی خود را بدون احتیاج به حضور در محل تحصیل یا رفت و آمد به دانشگاه مبدا، در شهر محل سکونت بگذرانند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6878

به "کلاس های دروس نظری همه مقاطع دانشگاهی غیرحضوری برگزار می گردد، واحدهای عملی و خاتمه نامه ها حضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس های دروس نظری همه مقاطع دانشگاهی غیرحضوری برگزار می گردد، واحدهای عملی و خاتمه نامه ها حضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید