یک تن یاری دارویی و بهداشتی ایران به عراق ارسال شد

به گزارش جعبه مهر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد گفت که یک تن یاری دارویی و بهداشتی همزمان با سفر وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به عراق وارد این کشور شد .

یک تن یاری دارویی و بهداشتی ایران به عراق ارسال شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ایرج مسجدی روز یکشنبه اضافه کرد که این هدیه بهداشتی و دارویی در زمینه مقابله با بیماری کرونا است که قرار است تقدیم نماینده وزارت بهداشت و درمان عراق گردد.

وی ابراز امیدواری کرد که بیماری کرونا هرچه زودتر از جامعه انسانی خصوصا دو کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق رخت بر بندد و همه در سلامتی و تندرستی در کنار هم زندگی نمایند.

مسجدی تاکید نمود که همکاری های بهداشتی و درمانی خوبی در شرایط حاضر بین وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ایران و طرف عراقی وجود دارد که امید این همکاری ها به همین ترتیب ادامه پیدا کند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه در سفری یک روزه وارد بغداد، پایتخت عراق شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از ورود به بغداد با فواد حسین، همتای خود ملاقات و گفت و گو می نماید و سپس در کنفرانس مشترک خبری با وی شرکت خواهد نمود.

ملاقات و گفت و گو با مصطفی الکاظمی نخست وزیر، برهم صالح رئیس جمهوری، وائل الزیدان رئیس شورای عالی قضایی و محمد الحلبوسی رئیس مجلس عراق از برنامه های مهم سفر ظریف به عراق است.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران همچنین قرار است با فالح الفیاض رئیس سازمان الحشدالشعبی و بعضی دیگر از شخصیت های سیاسی عراق ملاقات و گفت وگو کند.

این سفر در راستای تقویت روابط ایران و عراق اجرا شده است.

محمد جواد ظریف در ادامه سفر به عراق عصر امروز وارد منطقه کردستان در شمال عراق می گردد تا با مقام های این منطقه ملاقات و گفت و گو کند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6785

به "یک تن یاری دارویی و بهداشتی ایران به عراق ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تن یاری دارویی و بهداشتی ایران به عراق ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید