10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک

به گزارش جعبه مهر، در کنار خرید ، غذا و تفریح شبانه ، چه چیز دیگری ممکن است در بانکوک شما را هیجان زده کند ؟ این درست است که شما جذب همه چیزهایی که در بانکوک شهرت دارد ، می شوید اما در واقع خیلی چیزهای مهیج وجود دارد که از دید گردشگران تور بانکوک به دور مانده است . می تواند خیلی جالب باشد انتخاب تور دوچرخه سواری و گشتن در محله تاریخی در سرتاسر رودخانه چائو فرایا و یا تجربه ای لذت بخش از بازی گلف در یکی از بهترین زمین های اطراف بانکوک . بانکوک شهری است که می توانید از آن خیلی لذت ببرید . در ادامه 10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک را معرفی نموده ایم آنها را به خاطر بسپارید .

10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

دوچرخه سواری در بانکوک

پیاده روی در مسیرها توریستی ممکن است مقداری خسته نماینده باشد . انتخاب تور دوچرخه سواری در بانکوک می توانید تجربه ای بی نظیر از بازدید از بانکوک باشد . می توانید جاهایی را ببینید که با تاکسی و سایر وسایل حمل و نقل هیچگاه دیده نمی شوند . سوار دوچرخه شوید و به سرعت از مکان هایی پنهان و زیبای بانکوک عبور کنید و از معابد ، باغ ها ، ساختمان های تاریخی ، مناظر طبیعی و … دیدن کنید .

بازی گلف در بانکوک

در بانکوک باشگاه های گلف بسیار عالی وجود دارد که دارای زمان های گلف در سطح دنیای هستند و خدمات بالایی را در قیمت های مناسبی ارائه می دهند . تورهای گلف در سراسر تایلند به ویژه در بانکوک بسیار مورد توجه قرار گرفته است . زمین های گلف زیادی در بانکوک وجود دارد که دسترسی راحتی از مرکز شهر دارند . اکثر آنها بازسازی و توسعه داده شده اند و در حد استاندارهای دنیای هستند .

موج سواری در بانکوک

Flow Rider یک دستگاه موج مصنوعی و باشگاه ساحلی در قلب بانکوک است . موج سواری یک راه عالی برای سرگرمی تمام اعضای خانواده می باشد . اگر هم تا کنون موج سواری ننموده اید ، به شما آموزش داده می گردد و یک ورزش جدید یاد می گیرید .

ورزش در پارک لمپینی

پارک لمپینی ، قدیمی ترین و بزرگترین پارک بانکوک است . یک پارک محصور در آرامش ، هوای تازه و سایه است که شهروندان این شهر را به ارتباط کامل با طبیعت می رساند . پارک بیش از نیم میلیون کیلومترمربع وسعت دارد و زیستگاه گیاهان و جانوران مختلفی است .

آبگرم و ماساژ در بانکوک

پس از چند فعالیت هیجانی ، چه می تواند بهتر از استراحت در یکی از اسپا های لوکس بانکوک یا یک ماساژ معروف سنتی تایلندی باشد ؟ پس از یک روز طولانی از پیاده روی ، خرید و گشت و گذار ، یک استراحت کامل خیلی لذت بخش است . بانکوک با وجود داشتن شلوغی و زرق برق ، یک مکان برای آرامش ، جوان سازی و تجدید حیات است .

اسکیت روی یخ در بانکوک

بانکوک یکی از شهرهای گرم دنیا است . در اینجا راه هایی برای فرار از گرما وجود دارد . یکی از این راه های اسکیت روی یخ است . بانکوک دارای چندین حلقه یخی است - حتی به یک اندازه زمین المپیک . اگر اسکیت بلدید ، حتما سری به این باشگاه ها بزنید و اسکیت روی یخ انجام دهید و از لحظاتتان لذت ببرید . البته مبتدی ها نیز می توانند از این ورزش و سرگرمی در بانکوک بهره ببرند .

کارتینگ در بانکوک

کارتینگ فعالیتی هیجان انگیز در بانکوک است . در هر زمانی می توانید در مسیرهای مسابقه شرکت کنید و لذت برید . Easy Kart بزرگترین پیست کارتینگ در داخل بانکوک است که در خیابان سلطان سیتی (RCA) (خیابانی که برای باشگاه ها و بارهای شبانه روزی شهرت دارد) واقع شده است . این پیست از ساعت 13:00 تا 24:00 فعالیت دارد . این ورزش برای گروه های سنی مختلف و با تجربه های مختلف می تواند بسیار حالب باشد .

آموزش بوکس تایلندی در بانکوک

اگر چه موی تای به نظر می رسد یک ورزش خشن است ، اما یادگیری آن به درستی می تواند یک تجربه سرگرم نماینده و ارزشمند باشد . بسیاری از افراد بدون در نظر دریافت سن و جنس ، برای دفاع از خود از موی تای استفاده می نمایند . چندین مدرسه هنر رزمی در اروپا ، امریکا و آسیا این روزش آن را به دوره های خود اضافه نموده اند . اگر شما در تایلند هستید یا قصد دارید با تور تایلند سفر کنید ، چرا موی تای را در سرزمین خودش آموزش نبینید ؟ بهترین برای موی تای ، موسسه موی تای است که در رانگست واقع در شمال فرودگاه بین المللی بانکوک واقع شده است .

کلاس آشپزی غذای تایلندی

اگر شما یکی از میلیون ها آشپز جوان در سراسر دنیا هستید که دوست دارید غذای تایلندی تهیه کنید ، در سفر به بانکوک به کلاس آشپزی بروید . در این کلاس های به طور مستقیم از آشپزان تایلندی حرفه ای پخت انواع غذای تایلندی را یاد می گیرید که به شما در خصوص طعم ها ، مواد تشکیل دهنده و تکنیک های آشپزی غذای تایلندی آموزش می دهند .

بولینگ در بانکوک

بولینگ انتخابی بسیار مناسب برای آرامش و سرگرمی و تفریح در کنار دوستان و اعضای خانواده است و مخصوصا اگر رزی بارانی در بانکوک هستید ، حتما سری به مراکز بولینگ بزنید . مراکز بولینگ بیشتر در طبقات بالی مارکز خرید هستند . این ورزش از محبوب ترین تفریحات بانکوک است .

منبع: لذت سفر
انتشار: 5 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2343

به "10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فعالیت مفرح و شاد در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید