23 هزار واحد مسکن مهر صدرا به متقاضیان تحویل گردیده است

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید صدرا، حبیب الله طاهرخانی در حاشیه بازدید از پروژه های مسکن مهر شهر صدرا گفت: از 24 هزار واحد مسکن مهری که تعهد ما در شهر صدرا بوده است، تاکنون 23 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است و بخش عمده هزار واحد باقیمانده نیز در هفته دولت سال جاری افتتاح شد.

23 هزار واحد مسکن مهر صدرا به متقاضیان تحویل گردیده است

وی گفت: پروژه های باقیمانده از یکی از پروژه های مشکل دار ما با 2 سال توقف بوده است که در اواخر سال 96 مجدداً فعالیت خود را شروع نموده و در حال حاضر به این دلیل که تعداد زیادی از متقاضیان آورده خود را تکمیل ننموده اند، زمان تحویل پروژه به تعویق افتاده است.

وی درخصوص بازدید به عمل آمده نیز گفت: در بازدید و جلسه امروز تصمیمات خوبی اتخاذ شد و جهت تأمین مالی و زمانبندی پیشرفت کار برنامه ریزی هایی صورت گرفت.

احمد مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر نیز در این مصاحبه اشاره نمود: از مجموع پروژه های مسکن مهر کشور که از سال 86 شروع شده است، کار ساخت 2 میلیون واحد به اتمام رسیده و باقیمانده که حدود 150 هزار واحد را شامل می گردد دارای مشکلات ریز و درشتی از قبیل عدم وجود متقاضی، مسائل بانکی و مشکلات تحویل پروژه است و یا به دلایل متعدد دارای پرونده در دادگاه هستند که روند اجرای کار را کند نموده است.

وی گفت: در حال حاضر بالغ بر 280 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور آماده تحویل هستند اما به دلیل نبود خدمات زیربنایی و عدم تأمین خدمات روبنایی که بر عهده دستگاههای متولی است عملاً قادر به تحویل آنها نیستیم.

وی اضافه کرد: آمار نشان می دهد که در دولت تدبیر و امید بالغ بر یک میلیون و 25 هزار واحد مسکن مهر در سطح کشور به متقاضیان تحویل شده است که بدین ترتیب در این 5 سال بطور میانگین سالانه 200 هزار واحد تحویل متقاضیان شده و آمار قابل توجهی است.

خلیل حاجی پور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا نیز در این بازدید از معین تکلیف و تأمین بودجه باقیمانده پروژه های مسکن مهر شهر صدرا اطلاع داد و اضافه کرد: با حضور معاون وزیر و قائم مقام ایشان از پروژه بناسازان رمضان که تنها پروژه مسکن مهر باقیمانده شهر صدراست بازدید به عمل آمد و مقرر شد پیمانکار با همین قدرت به کار خود ادامه دهد تا انشااله تا سرانجام سال بتوانیم بخش عمده­ای از ناحیه غربی این پروژه را نیز به مرحله افتتاح برسانیم.

وی گفت: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این بازدید قول مساعدی جهت تأمین بخشی از نیازهای مالی این پروژه از یارانه های مسکن مهر داد و مابقی کسری این پروژه نیز در قالب کمک به محوطه سازی از منابع داخلی شرکت عمران تأمین خواهد شد.

وی همچنین ابراز خرسندی کرد: با وجود گرانی های اخیر، به جهت رفاه حال متقاضیان محترم پروژه بناسازان رمضان و اینکه مجبور به تحمل فشار مضاعف نباشند، فعلاً افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 117

به "23 هزار واحد مسکن مهر صدرا به متقاضیان تحویل گردیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "23 هزار واحد مسکن مهر صدرا به متقاضیان تحویل گردیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید