8 کاری که باید در ارتفاعات کامرون مالزی انجام دهید

به گزارش جعبه مهر، ارتفاعات کامرون مالزی

از کوالامپور تا ارتفاعات کامرون با اتوبوس 4 ساعت راه است، این ارتفاعات با کوه های پر پیچ و خم و سرسبز خود گوهر پنهان مالزی است. با خبرنگاران همراه شوید تا با زیبایی های آن بیشتر آشنا شوید:

8 کاری که باید در ارتفاعات کامرون مالزی انجام دهید

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

در شهر تاناه راتا توقف کنید

در ارتفاعات کامرون چندین شهر کوچک و متفاوت وجود دارد که ناتاه راتا بهترین گزینه برای اقامت است. ایستگاه اتوبوس مرکزی در این شهر است که رفت و آمد را برای شما آسان می نماید. با اقامت در این شهر، هر روز می توانید به میوه و سبزی تازه دسترسی داشته باشید همچنین تاناه راتا تا جهتهای کوه هنوری فاصله کمی دارد.

از مزارع چای دیدن کنید

در جهت رسیدن به ارتفاعات کامرون با مزارع سر سبز چای روبرو می شوید. این مزارع 1600 متر بالاتر از سطح دریا هستند که باعث رشد بهتر چای در این منطقه می گردد. در کنار این مزارع با نوشیدن یک لیوان چای معطر از این مناظر رویایی و سر سبز لذت ببرید. در خانه چای دهکده کامرون که در کنار یکی از این مزارع چای است می توانید یک کتری چای برای 4 نفر و شکر و شیر را با قیمت 15 رینگیت تهیه کنید و مغازه هایی برای تهیه سوغات و لباس هم در این خانه است.

از یکی از جهتهای کوه نوردی بالا بروید

با کمی پیاده روی از شهر تاناه راتا به 13 جهت کوه نوردی مخنتلف می رسید که جهت شماره 10 یکی از بهترین و کم خطر ترین این جهتهاست. در ابتدای جهت سایه کمی وجود دارد اما 10 دقیقه بعد سایه درختان کل جهت را خنک و لذت بخش می نماید.جهت پر از شاخ و برگ درختان است که مثل پله می توانند راه را برای شما هموار و راحت تر کذد.

کوه های زیادی در اطراف این جهت هاست و بیشتر جهتهای کوه نوردی شیب تندی دارند پس باید حتما کفش مناسب بپوشید و به صورت گروهی این جهتها را طی کنید.

به کلاس آشپزی بروید

در کلاس های آشپزی غذاهای گیاهی و غیر گیاهی آموزش داده می گردد و با شرکت در این کلاس ها طرز تهیه غذاهای سنتی مالزی و هندی را یاد می گیرید.

به جنگل های خزه ای بروید

در بالای کوه های ارتفاعات کامرون پر از جنگل های خزه ای است که حتما باید این جنگل های زیبا و خاص را ببینید. جهت این جنگل ها معمولا مه غلیظی دارد و آب و هوای سرد آن باعث می گردد حس کنید دیگر در آسیای جنوب شرقی نیستید. در این جنگل ها گل های عجیب و خاصی رشد می نماید و جهت جنگل لغزنده و شیب دار است و معمولا گردشگران با تورهای راهنما به این جنگل می آیند.

به مزرعه توت فرنگی بروید

ارتفاعات کامرون پر از مزارع توت فرنگی است که تخم بیشتر این توت فرنگی ها از هلند وارد شده است و بسیار خوشمزه هستند. این توت فرنگی ها در تمام طول سال رشد می نمایند و مزه توت فرنگی های محلی، ترش و شیرین است. آب و هوای خاص ارتفاعات کامرون باعث پرورش توت فرنگی می گردد و در هیچ جای دیگری از مالزی بغیر از اینجا توت فرنگی رشد نمی نماید.

غذا بخورید

مردم مالزی نژادها و فرهنگی های مختلفی دارند و هر نژاد و فرهنگ هم غذای مخصوص به خود را دارد. در ارتفاعات کامرون غذا فراوان و ارزان است و رستوران های متنوع زیادی هم برای انتخاب وجود دارد. رستوران فرم نیونیا از بهترین رستوران های منطقه است که در آنجا غذاهای مالایی، چینی و غربی سرو می گردد. دو رستوران معروف هندی هایلندر و کومار هم در ارتفات کامرون وجود دارد که در آنجا خورش کاری هندی بر روی برگ های بزرگ درختان موز سرومی گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 1625

به "8 کاری که باید در ارتفاعات کامرون مالزی انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 کاری که باید در ارتفاعات کامرون مالزی انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید