اولین جلسه شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه برگزار گشت

به گزارش جعبه مهر، تهران (پانا) - در پی ابلاغ ریاست شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه از سوی وزیر آموزش و پرورش به رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، اولین جلسه این شورا برگزار گشت.

اولین جلسه شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه برگزار گشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، اولین نشست این شورا با حضور نمایندگان مختلف حوزه ستادی آموزش و پرورش تشکیل شد. حسن ملکی رییس شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه در ابتدای این جلسه ضمن مرور اقدامات صورت گرفته، گفت: پیش از نیز برنامه ویژه مدرسه(طرح بوم) پیگیری می شد اما اکنون با صدور ابلاغ و انتظارات طرح شده از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش باید در راستای اجرای راه چاره 5-5 سند تحول بنیادین و بند 13-2 جدول دروس و به صورت عملیاتی کارها را پیگیری نموده، گام برداشته و مصوبات این شورا را به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال کنیم.

وی اعلام کرد: برنامه ویژه مدرسه یکی از بسته های تحولی است که اگر به صورت مطلوب اجراگردد، نمونه ای از بحث کاهش تمرکز است که به یک الگو تبدیل می گردد.

در این جلسه محورهای طراحی یک الگوی اجرایی و عملیاتی به عنوان ضمانت اجرایی این برنامه، الگوی ارزیابی پیشرفت دانش آموز و معلمان و آنالیز زمان اجرای برنامه بوم در سبد برنامه درسی دانش آموزان آنالیز شد.

این جلسه با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، کمرئی معاون آموزش متوسطه، رعنایی نماینده شورای عالی آموزش و پرورش، حسینی مدیرکل آموزش ابتدایی و به ریاست حسن ملکی و به دبیری دکتر بزرگ محبی تشکیل شد.

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8238

به "اولین جلسه شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جلسه شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید