اولین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا برگزار گردید

به گزارش جعبه مهر، اولین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا با هدف معرفی ظرفیت های تجاری و بازرگانی ایران در مونترال کانادا برگزار گردید.

اولین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا برگزار گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور تفریحی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش ایسنا، روز چهارشنبه 20 سپتامبر چند ساعت پس از سخنرانی حسن روحانی در سازمان ملل و تاکید رییس جمهور بر اعلام آمادگی ایران برای ظرفیت های تجاری، انجمن بازرگانان ایران و کانادا (CIBA) اولین کنفرانس سالانه خود را در مونترال کانادا برگزار کرد.

مجتبی احمدلو، دبیر انجمن دوستی ایران و کانادا از برگزارکنندگان این کنفرانس در ارتباط با شرکت کنندگان، موضوع و مسائل مطرح شده در این کنفرانس گفت: این کنفرانس با حضور جمعی از مقامات استان کبک و استانهای فدرال کانادا، معاونت اتاق بازرگانی روسیه و کانادا، مدیر بازرگانی هند و کانادا به همراه حقوقدانان و بازرگانان کانادایی و شرکتهای کانادایی برگزار گردید که در آن به اهمیت موضوع تجارت با ایران و نقش موضوع انجمن بازرگانان ایران و کانادا (CIBA) پرداخته شد. احمدلو اضافه نمود : آنالیز مسائل حقوقی و موانع ارزی بانکی برای تجارت با ایران، اهمیت استراتژیک ایران در منطقه و ثبات سیاسی ،مالی ایران و ظرفیت های مالی ایران برای واردات و صادرات از جمله موضوعات مطرح در این کنفرانس بود.

احمدلو همچنین از علاقه مندی بازرگانان کانادایی و بازرگانان کانادایی ایرانی تبار برای تجارت با ایران به ویژه واردات کالاهایی از جمله فرش و خشکبار از ایران اطلاع داد .

انجمن بازرگانان کانادا ـ ایران موسسه ای غیر دولتی و غیر انتفاعی است که با استناد به قوانین بازرگانی کانادا و ایران، در حوزه های تجاری، بازرگانی، صنایع و کشاورزی ، با هدف ایجاد و گسترش بستری مناسب برای همکاری متقابل بازرگانان و شرکت های تجاری ایران و کانادا و همچنین تبادل سرمایه گذاری فی مابین ، در کانادا به ثبت رسیده است .

انتهای پیغام

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 5610

به "اولین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کنفرانس سالانه انجمن بازرگانان ایران و کانادا برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید