آنالیز لایحه افزایش حقوق ها از هفته آینده در مجلس شورای اسلامی

به گزارش جعبه مهر، نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی گفت: لایحه افزایش حقوق ها از هفته آینده در مجلس شورای اسلامی آنالیز خواهد شد.

آنالیز لایحه افزایش حقوق ها از هفته آینده در مجلس شورای اسلامی

حمیدرضا حاجی بابایی درباره آخرین شرایط آنالیز لایحه افزایش حقوق ها در مجلس گفت: دولت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، دانشگاه ها و بازنشستگان را با قید دو فوریت به مجلس فرستاده است.

او گفت: بر اساس لایحه دولت، حقوق بازنشستگان، شاغلان و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری حدود یک میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه می گوید: این افزایش حقوق ها از دو و نیم تا 20 درصد و به صورت پلکانی است. 20 درصد شامل پایین ترین حقوق که پنج میلیون و ششصد هزار تومان است و دو نیم درصد شامل بالاترین حقوق است که امکان اعمال اصلاحاتی در این لایحه از سوی مجلس وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت تصویب و قانونی شدن این لایحه، افزایش حقوق ها از ابتدای مهر ماه یعنی شش ماهه دوم سال اعمال خواهد شد.

او گفت: یکشنبه آینده دو فوریت این طرح در صحن مجلس آنالیز می گردد و در صورت تصویب، دوشنبه و سه شنبه در کمیسیون برنامه و بودجه آنالیز و گزارش نهایی کمیسیون روز چهارشنبه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار می گیرد.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11240

به "آنالیز لایحه افزایش حقوق ها از هفته آینده در مجلس شورای اسلامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز لایحه افزایش حقوق ها از هفته آینده در مجلس شورای اسلامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید