برقراری جو آرام در بیشتر مناطق کشور

به گزارش جعبه مهر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جوی آرام در بیشتر مناطق کشور گفت: این شرایط سبب تداوم آلودگی هوا در شهر های صنعتی و پرجمعیت می شود.

برقراری جو آرام در بیشتر مناطق کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیاییان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی هفته جاری در بیشتر منطقه کشور جوی آرام و آسمانی صاف خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از این رو با توجه به تداوم پایداری جو، برای شهر های صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، اصفهان، کرج، اراک، قزوین، تبریز و مشهد کاهش کیفیت هوا و ماندگاری غلظت آلاینده های جوی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده برای استان های گلستان، گیلان و مازندران بارش پراکنده پیش بینی می شود، اظهارکرد: طی فردا (15 دی) علاوه بر استان های ساحلی خزر در خراسان شمالی نیز بارش باران خواهیم داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه طی روز سه شنبه (16 دی) در شرق مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش پراکنده رخ می دهد، گفت: تنگه هرمز و دریای عمان نیز طی سه روز آینده در بعضی ساعات متلاطم خواهند بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (15 دی) نیمه ابری همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 9 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (16 دی) نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای 2- و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8845

به "برقراری جو آرام در بیشتر مناطق کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری جو آرام در بیشتر مناطق کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید