بسته فرهنگی صنعت گردشگری استان خراسان جنوبی تدوین شود

به گزارش جعبه مهر، استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه گردشگری این استان نیازمند زیرساخت های لازم، معرفی جاذبه ها و آموزش های لازم است گفت: بسته فرهنگی صنعت گردشگری خراسان جنوبی تدوین شود.

بسته فرهنگی صنعت گردشگری استان خراسان جنوبی تدوین شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی محمد صادق معتمدیان شامگاه سه شنبه با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از غرفه ها استان بازدید و این نمایشگاه را در راستای معرفی ظرفیت ها، پتاسیل های حوزه گردشگری استان مثبت ارزیابی کرد.

او صنایع دستی و گردشگری را از دیگر ظرفیت های خراسان جنوبی برشمرد و شرح داد: با توجه به آثار تاریخی که در استان وجود دارد، به طور حتم گردشگری و صنایع دستی یکی از اهداف مهم توسعه در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

استاندار خراسان جنوبی خواستار معرفی جاذبه های گردشگری و آثار و ابنیه تاریخی استان در سطح بالاتری در فضای مجازی شد و گفت: باید از فضای مجازی در حد مقدورات استفاده بهینه کرد.

معتمدیان اقدامات اجرا شده در مورد گردشگری و صنایع دستی استان خراسان جنوبی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: باید برای جذب بودجه های استانی و ملی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری تلاش بیشتری صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی بیان نمود: توسعه گردشگری استان نیازمند زیرساخت های لازم، معرفی جاذبه ها و آموزش های لازم است.

معتمدیان با تاکید بر این که باید بسته فرهنگی صنعت گردشگری استان تدوین شود گفت: بحث توجه به چارچوب های ارزش ها و ملاحظات در استان بسیار مهم است و باید در این راستا بسته فرهنگی تدوین و اجرایی شود.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2627

به "بسته فرهنگی صنعت گردشگری استان خراسان جنوبی تدوین شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته فرهنگی صنعت گردشگری استان خراسان جنوبی تدوین شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید