بن بست هیات مدیره و اعتراض مشترک بازیکنان، پرسپولیس روی لبه تیغ

به گزارش جعبه مهر، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه ملاقات حساس با فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر با بحران داخلی که ناشی از مسائل اقتصادی است روبرو شد.

بن بست هیات مدیره و اعتراض مشترک بازیکنان، پرسپولیس روی لبه تیغ

بازیکنان پرسپولیس از عملکرد مدیران خود در پرداخت مطالبات فصل جاری راضی نیستند و در حساس ترین شرایط که برای تکرار قهرمانی خود باید تمرکز داشته باشند نسبت به عملکرد آن موضع گیری کردند.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر توانست با کادر مدیریتی نو خود که در رأس انها سید مجید صدری حضور داشت بدهی 500 هزار یورویی به ماریو بودیمیر بازیکن پیشین خود را پرداخت کند. مبلغ ارزی سنگینی که باعث قرض سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره این باشگاه شد تا سرخپوشان بتوانند در جابجایی زمستانی مهدی ترابی و شهریار مغانلو را جذب نمایند.

سرخپوشان مرکز که 110 میلیارد تومان از قرارداد خود با کارگزار رسمی برند را هم برای فصل جاری دریافت نموده بودند برای پرداخت طلب فصل جاری اعضای تیم دچار مشکل شدند.

هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس که برای پرداخت بدهی های سنگین بین المللی خود مجبور به دریافت قرض 75 میلیارد تومانی هم شد باز هم نتوانست از پس قراردادهای خود با بازیکنان و مربیان برآید.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای خروج از بحران مالی تیم خود خواهان فسخ زودهنگام قرارداد با کارگزار شد تا بتواند منابع مالی نوی را بیاورد. قراردادی که نه تنها فسخ نشد بلکه سرخ ها برای خروج از آن هیچ چاره ای ندارند و مجبور به ادامه همکاری با شرایط نو و ارقام مالی تازه هستند.

حالا سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از هفته ها اعتراض بازیکنان و مربیان این تیم به مسائل مالی مصاحبه ای عجیب با سایت باشگاه انجام داد که نشان از استیصال او و هیأت مدیره در حل بحران مالی دارد.

رئیس هیأت مدیره سرخپوشان در بخشی از صحبت های خود اسم نموده است: اینکه ورودی مالی نداشته باشیم، اجازه فعالیت مالی هم نباشد و از فوتبال هم درآمدی حاصل نگردد، یعنی قراردادن پرسپولیس در بن بست؛ آن هم در شرایطی که این شرایط آشکارا به سود رقبای ما تمام می گردد.

جملاتی که چند ساعت بعد با واکنش هماهنگ و تند بازیکنان تیم در آستانه بازی حساس با فولاد خوزستان روبرو شد. آنها با انتشار استوری مشترک در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به عملکرد مدیران باشگاه هم واکنش نشان دادند.

در روزهای سخت و پرفشار ما با قدرتی دو چندان کوشش نموده و می کنیم تا شما طرفداران عزیز که همواره حامی و پشتیبان ما بوده را راضی کنیم اما باید اقرار کرد که بر خلاف همه لحظه ها؛ تعهداتی که به ما داده شد عمل نشد. در همه این سال ها مدیران باشگاه با سبک و سیاق خود کار کردیم اما بیشتر از همواره جفا و زور در حق بازیکنان است.

وعده های توخالی بیشترین چیزی بود که در همه این مدت شنیدیم. تاریخ متأسفانه برای ما تکرار شد چرا که جز وعده و وعید، چیزی نصیب ما نشد! و بیشترین فشار به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس وارد می گردد و ما که فقط طرفداران را کنار خودمان می بینیم دیگر نمی دانیم باید چه کنیم و گله خود را پیش چه کسی مطرح کنیم. منتظر آینده می مانیم.

جملاتی که نشان از عمق اختلاف بین بدنه مدیریتی و رختکن این تیم است و پرسپولیسی ها در راستا کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود با اختلافات داخلی به خاطر مسائل مالی روبرو شده اند.

بازیکنان پرسپولیس که در هفته های گذشته مصاحبه های جنجالی علیه مدیران عامل پیشین خود داشتند بعید نیست این بار سراغ سمیعی و صدری رفته و آنها را مورد انتقاد قرار دهند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 10476

به "بن بست هیات مدیره و اعتراض مشترک بازیکنان، پرسپولیس روی لبه تیغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بن بست هیات مدیره و اعتراض مشترک بازیکنان، پرسپولیس روی لبه تیغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید