10 دقیقه دلهره آور برای سرخپوشان بدون مدافع وسط تخصصی، گل محمدی: کمبود مدافع؟ من و افشین پیروانی هستیم!

به گزارش جعبه مهر، خبرگزاری خبرنگاران- دو مدافع میانی و باتجربه پرسپولیس در اتفاقی عجیب در لحظات پایانی به دلیل مصدومیت خارج شدند تا یحیی شرایط سختی را برای حفظ برد تیمش تجربه کند.

10 دقیقه دلهره آور برای سرخپوشان بدون مدافع وسط تخصصی، گل محمدی: کمبود مدافع؟ من و افشین پیروانی هستیم!

به گزارش خبرنگاران، محمد حسین کنعانی زادگان و سیدجلال حسینی در دقایق سرانجامی جدال با فولاد خوزستان به دلیل مصدومیت با دستور تعویض از سوی یحیی گل محمدی روبرو شدند تا شرایط علیه این تیم در دقایق باقیمانده باشد. سرمربی سرخ ها که دستش روی نیمکت برای جانشینی دو مدافع میانی تاثیرگذار تیمش کاملا خالی بود، در اقدامی پرریسک از احسان حسینی کم تجربه و آرمان رمضانی در این پست سود برد. احسان حسینی که علیرغم حضور چند ساله در پرسپولیس فرصت چندانی برای خودنمایی نداشته، در این بازی حساس و دقایق سرنوشت ساز در پست دفاع میانی حاضر شد و نکته عجیب تر اما حضور آرمان رمضانی در پست غیرتخصصی و دفاع میانی بود. یحیی برای اینکه مانع از سود بردن حریف در ارسال های مستقیم شود، آرمان رمضانی بلندقامت را در پست دفاع میانی به کار گرفت تا مانع از دستیابی شاگردان نکونام به هدف خود برای به تساوی کشاندن بازی در لحظات سرانجامی شود.

رمضانی که در این فصل به عنوان مهاجم نتوانسته به درخشش مدنظر هواداران در این تیم دست یابد، اینبار به قصد دفاع و مانع گلزنی حریف لحظاتی سرانجامی را در ترکیب این تیم پشت سر گذاشت و در کنار احسان حسینی لحظاتی دلهره آور را برای حفظ نتیجه و برد این تیم بعد از چهار تساوی پیاپی پشت سر گذاشت و البته خوش شانس بود که در یک صحنه هم اشتباه مدافعان این تمی و ضربه ساسان انصاری، باعث به تساوی کشیده شدن بازی نشد.

احمد نوراللهی نیز با گلزنی مقابل فولاد از فشار نقدها زیادی که متوجه او بود، تا حد زیادی خارج شد. هافبک پرسپولیس بار دیگر در قامت گلزن در ترکیب این تیم ظاهر شد تا نشان دهد راه خروج از فشار را خیلی خوب بلد است. احمد نوراللهی که در بازی دربی چند موقعیت گل را از دست داد و با نقدها فراوانی از سوی هواداران در فضای مجازی روبرو شد، در دقیقه 78 بازی امروز مقابل فولاد گلزنی کرد تا این تیم مقابل فولاد خوزستان به برتری برسد.

احمد نوراللهی که چند هفته قبل نیز پس از نوشته شدن گل پرسپولیس مقابل نساجی به نامش و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی یکی از کانال های آنالیز فوتبال، با گذاشتن ایموجی هیس در استوری اینستاگرام، علیه منتقدانش موضع گیری کرده بود، در بازی امروز مقابل فولاد نیز گلزنی کرد تا پاسخ قاطعی به تمام نقدهای داده باشد که طی چند هفته اخیر به ویژه در بازی با استقلال متوجه او شده بود.

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در سرانجام بازی گفت: دریافت 3 امتیاز هدف اصلی ما بود که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. بازی درگیرانه و فیزیکی خوبی بود و توانستیم از فرصت های استفاده کنیم. ما مقابل تیمی خوب و با کیفیت از نظر فنی بازی کردیم و همیشه بازی کردن مقابل فولاد سخت است. البته امروز بازیکنان ما از فرصت ها استفاده و درگیرانه بازی کردند و کم نیاوردند. به هواداران این برد را تبریک می گویم و به بازیکنان تیمم خسته نباشید می گویم. امیدوارم این فرایند را ادامه بدهیم.

وی در مورد مصدومیت سید جلال و کنعانی زادگان گفت: ما مجبور شدیم هر دو بازیکن را تعویض کنیم چون در آن پست کمبود بازیکن داریم و نگران هستیم. باید در این مورد با پزشک تیم صحبت کنم.

داور در نیمه اول خیلی خوب سوت زد و فکر می کنم در نیمه دوم بازی از دست او خارج شد و پنالتی برای حریف گرفت که اصلا پنالتی نبود. ما از این تصمیم تعجب کردیم چون توپ به سینه کنعانی برخورد کرد. همین تصمیم باعث ایجاد تنش و ناامنی در بازی شد و فرایند بازی به خشونت کشیده شد. او در طول بازی خوب سوت زد ولی نمی دانم چه اتفاقی افتاد با یک سوت اشتباه تصمیم داشت اشتباهات دیگر را پوشش بدهد ولی نمی دانم چرا آن صحنه را پنالتی گرفت.

وی در مورد اینکه با وجود مصدومیت بازیکنی دارند که در بازی آینده برای این تیم به میدان برود گفت: بازیکن که داریم، خود من و پیروانی هم هستیم.(باخنده). واقعا الان نمی توانم توضیح بدهم چه کسی در مورد بازی آینده به میدان می رود و شرایط چگونه است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 8960

به "10 دقیقه دلهره آور برای سرخپوشان بدون مدافع وسط تخصصی، گل محمدی: کمبود مدافع؟ من و افشین پیروانی هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دقیقه دلهره آور برای سرخپوشان بدون مدافع وسط تخصصی، گل محمدی: کمبود مدافع؟ من و افشین پیروانی هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید