جلوگیری از تعطیلی 2 کارخانه فعال در جیرفت ، بازگشت بیش از یک هزار کارگر به چرخه فراوری

به گزارش جعبه مهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با ورود دستگاه قضایی از تعطیلی دو کارخانه تولید رب گوجه فرنگی و کارخانه تولید زیتون و خیارشور در این شهرستان جلوگیری بعمل آمد.

جلوگیری از تعطیلی 2 کارخانه فعال در جیرفت ، بازگشت بیش از یک هزار کارگر به چرخه فراوری

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: در راستای جلوگیری از تعطیلی دو کارخانه فعال در این شهرستان ، یک هزار و 452 کارگر به چرخه تولید بازگشتند.

وی اضافه نمود: دستگاه قضایی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و در جهت رونق تولید، از فعالان بخش مالی و تولید کنندگان حمایت حقوقی و قضایی خواهد نمود و اجازه نخواهیم داد چرخ تولید متوقف گردد.

دادستان جیرفت در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته حمایت حقوقی و قضائی از رونق تولید اظهار کرد: این کمیته با هدف حمایت قضایی از فعالان مالی در راستای رونق تولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظورجلوگیری از تشکیل پرونده در دستگاه قضایی و کاهش ورودی ها تشکیل شده است.

سلامی بیان نمود: به همین دلیل طی چند روز گذشته با برگزاری جلسات با مدیرعامل یکی از کارخانه های تولید رب گوجه فرنگی در جنوب استان و دعوت از مسئولان بانکی، به مسائل این واحد رسیدگی و از تعطیلی و بیکار شدن 152 نفر کارگر و سرپرست خانواده شاغل در این کارخانه جلوگیری کرده ایم.

وی در تشریح پرونده دیگری در این رابطه گفت: پس از کسب گزارشی از سوی سازمان صمت جنوب استان کرمان مبنی بر اینکه تنها کارخانه و واحد صنعتی فعال در زمینه تولید زیتون در جنوب استان کرمان در حال تعطیلی است، بلافاصله دادستانی به موضوع ورود کرد.

دادستان جیرفت گفت: جلسات فوق العاده و خارج از نوبت در این خصوص برگزار و مسئولان این واحد صنعتی به همراه مسئولان بانکی و اجرایی مسائل مربوطه خود را مطرح کردند و در نهایت از تعطیلی این کارخانه که یک هزار و 300 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول به کار هستند جلوگیری بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4279

به "جلوگیری از تعطیلی 2 کارخانه فعال در جیرفت ، بازگشت بیش از یک هزار کارگر به چرخه فراوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوگیری از تعطیلی 2 کارخانه فعال در جیرفت ، بازگشت بیش از یک هزار کارگر به چرخه فراوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید