رضازاده:مجلس دهم عملکرد قابل قبولی داشت

به گزارش جعبه مهر، یک نماینده فعلی مجلس، حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باید از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم باشد.

رضازاده:مجلس دهم عملکرد قابل قبولی داشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، حسین رضا زاده که جهت ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از حوزه انتخابیه کازرون و کوه چنار در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام می کنم درباره اولویت های مجلس یازدهم اظهار کرد: از مهمترین اولویت های مجلس یازدهم باید حل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم باشد؛ چرا که معتقدیم مردم سال آینده تحمل فشار های اقتصادی مضاعف را ندارند و باید این اوضاع سروسامان داده شود.

نماینده مردم کازرون و کوه چنار در مجلس همچنین با بیان اینکه باید در سال آینده فکری به حال شرایط درآمدی مردم و همچنین اشتغال جوانان شود، درباره انتقاداتی که درباره عملکرد مجلس دهم مطرح می شود، اظهار کرد: به نظرم اینگونه نیست؛ این برداشتی است که هر شخصی خودش را قوی تر از دیگری می داند اما مجلس دهم با توجه به شرایط حساس کشور، عملکرد خوب و قابل قبولی داشت. شرایط بین المللی ما شرایط خاصی بود و حتی شاید سخت تر از زمان جنگ بود ما طی دو سه سال اخیر هر دو ماه یک بحران در کشور داشتیم یا بحران اجتماعی یا بحران بین المللی و یا حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله داشته ایم و شرایط کشور کاملا ویژه بود.

رضازاده خاطر نشان کرد:آمریکا شمشیر را از رو برای ما بسته است در حال حاضر تحریم های آمریکا کاملا ظالمانه و مصداق شاخص تروریسم اقتصادی است با توجه به این مسائل مجلس عملکرد قابل قبولی داشت.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات مجلس یازدهم صورت مستقل شرکت می کنم.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 4101

به "رضازاده:مجلس دهم عملکرد قابل قبولی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضازاده:مجلس دهم عملکرد قابل قبولی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید