سفیر ایران در لندن از اختلاف انگلیس و آمریکا درباره چین نوشت

به گزارش جعبه مهر، حمید بعیدی نژاد نوشت: مایک پمپئو با ادبیاتی خصمانه و با 7 بار اشاره به حاکمان کمونیست چین، سعی نمود انگلیس را به اتخاذ اقدامات شدیدتر علیه چین ترغیب نماید.

سفیر ایران در لندن از اختلاف انگلیس و آمریکا درباره چین نوشت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حمید بعیدی نژاد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: محتوا و لحن اظهارات وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر امروز خود به لندن، حاکی از اختلافات میان دو کشور در موضوعات مختلف بود. مایک پمپئو با ادبیاتی خصمانه و با 7 بار اشاره به حاکمان کمونیست چین، سعی نمود انگلیس را به اتخاذ اقدامات شدیدتر علیه چین ترغیب نماید.

سفیر ایران در انگلیس اضافه نمود: در همین حال روزنامه فایننشال تایمز انگلیس با انتشار مقاله ای با تبیین دلایل احتیاج انگلیس به سرمایه گذاری چین در انگلیس آنهم در شرایطی که انگلیس اتحادیه اروپا را ترک می نماید، نسبت به هر گونه اقدام حاد از سوی انگلیس علیه چین هشدار داد.

وی در خاتمه نوشت: در مورد بحث های مرتبط با ایران، پمپئو بر اهمیت تمدید تحریم تسلیحاتی علیه ایران تاکید کرد که مقامات انگلیسی هیچگونه موضعی اعلام نکردند. در برابر، نخست وزیر انگلیس در جریان مذاکرات خود با وزیر خارجه آمریکا، صراحتا خواهان حل و فصل موضوع قتل جوان انگلیسی از سوی آمریکا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6794

به "سفیر ایران در لندن از اختلاف انگلیس و آمریکا درباره چین نوشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ایران در لندن از اختلاف انگلیس و آمریکا درباره چین نوشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید