سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد

به گزارش جعبه مهر، در سال 2020 بود که سونی با معرفی یک خودروی مفهومی همه را سورپرایز کرد. این خودرو که ویژن S نام دارد یک سدان الکتریکی و خودران بوده و افراد زیادی امیدوار هستند که سونی این محصول را روانه خط فراوری کند.

سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد

به گزارش خبرنگاران، همین چند هفته پیش بود که سونی یک بار دیگر ویژن S را در معرض دید عموم قرار داد اما این بار شاهد تست جاده ای آن در اروپا بودیم که همین تصمیم باعث ایجاد امید در هواداران برای فراوری آن بود. سونی توسعه این کانسپت را ادامه داده اما گفته که حداقل با برند سونی آن را فراوری نخواهد کرد.

این را سخنگوی سونی به کار اند درایو گفته و اظهار داشته که این کمپانی برنامه ای برای فراوری انبوه یا فروش ویژن S ندارد.

خب با توجه به این موضوع باید گفت صرف نظر از طراحی زیبای این سدان الکتریکی، ویژن S تنها بستر آزمایشی برای تکنولوژی های آینده صنعت خودرو به ویژه از نظر ایمنی و قابلیت اطمینان ویژگی های خودران و همچنین بهبود کلی تجربه سواری خودرو بوده است.

این کانسپت در حال حاضر دارای تکنولوژی خودران سطح 2 پلاس بوده و تنها به کروز کنترل تطبیقی، سیستم پارک اتوماتیک و تعویض اتوماتیک لاین حرکتی مجهز است. واضح است که سونی به این مرحله بسنده ننموده و به دنبال دست یابی به سطح 4 از تکنولوژی خودران است.

از نظر تکنولوژی باید گفت ویژن S همچنین به سیستم صوتی واقعیت 360 مجهز است که حوزه صدای خاصی را برای هر سرنشین ایجاد می نماید. البته که این خودرو دارای تکنولوژی ارتباط 5G بوده و می توان در اوقات فراغت با بازی های ویدئویی سرگرم شد.

سونی تکنولوژی هایی را معرفی نموده که می توانند در خودروها نیز بکار فرایند. اگر روزی یک خودروی الکتریکی خودران با قطعات ساخت سونی عرضه گردد تعجب نخواهیم کرد.

منبع: پدال

شرکت دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9158

به "سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی سدان الکتریکی ویژن S را نمی سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید