شماره 30 مجله ایران مهر منتشر شد

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران - گروه استان ها: مجله ایران مهر که به صورت دیجیتال منتشر می گردد فرصتی برای مرور رویدادهای استان های مختلف از دریچه نگاه خبرنگاران استانی مهر است، رویدادهایی که در قالب گزارش، مصاحبه و عکس پیش روی نگاه مخاطبان خبرنگاران قرار می گیرد.

شماره 30 مجله ایران مهر منتشر شد

نظاره برفی که آب می گردد در اشترانکوه و تونل برفی. طراوت روزهای گرم تابستان در ائل گلی و کوهرنگ و اردبیل و حکایت دریای شمال و قایق سواری ماجرای جاذبه های تابستانی است که گردشگران را می خواند. اینجا ایران زمین است، از خزر تا خلیج همیشه فارس، ماجرای هامون تا ارومیه، حکایت ارس تا اروند، روایت البرز و زاگرس از دماوند تا دنا و الوند؛ با مهر هم سفر شوید تا در این شماره مجله ایران مهر با سر زدن به جاذبه های تابستانی ایران گردی کنیم.

این شماره مجله ایران مهر حدود 40 گزارش در موضوعات مختلف از 31 استان کشور را در برمی گیرد تا تصویری از دغدغه های مهم استانی را پیش روی مخاطب قرار دهد. دغدغه هایی که برخی از آن ها در روستایی دورافتاده رقم می خورد و برخی از آن ها در مرکز استان؛ برخی از آن ها فرصت ها را به رخ می کشد و برخی تهدیدها را به چالش.

در این شماره مجله ایران مهر از حال وروز باربرهای خیابان دارایی تبریز می خوانیم. خیابان دارایی تبریز، پر است از مردان و اغلب پیرمردانی که دارایی های مردم را این وروآن ور می برند. سال هاست کارشان همین است و با سرعت کم چرخ دستی شان هنوز نتوانسته اند به عصر ماشین و تکنولوژی برسند، آن ها همانانی هستند که بودند و همان کاری را دارند که داشتند. مشروح این گزارش را در بخش جامعه مجله ایران مهر بخوانید.

ساحل خواری لاکچری ها و سلبریتی ها، تالابی که شالی زار شد، پرندگان مهاجر به فارس نمی آیند، کم آبی زیر گوش پایتخت، نفس گرم تابستان بر تن ارومیه و نابودی نمادهای شهر تپه ماهوری از گزارش های بخش جامعه این شماره مجله ایران مهر است.

در بخش فرهنگ گزارش هایی از استان های مختلف را مرور می کنیم، دستی خون آلود روی آسفالت خیابان است، دوربین از سوژه دور می گردد، دختری با صورت روی زمین افتاده است، خون دورتادورش را گرفته، جوانی از وضعیت نیمه جان دختر فیلم می گیرد، زنی که معلوم است دختر را نمی شناسد بالای سرش مضطرب کمک می خواهد و مردی در حال خبر کردن اورژانس است، این صحنه آغازین فیلم کوتاه لحظه آخر است که در مراسم اختتامیه اولین دوره مدرسه عقیق به نمایش گذاشته شد. برای خواندن این روایت به بخش فرهنگ و هنر مجله ایران مهر مراجعه کنید.

شگفت انگیزترین بناها را می توان اینجا دید، جایی که بیش از 100 پل تاریخی یکجا جمع گردیده است؛ بااین همه اعتبار، پایتخت پل های تاریخی دنیا در تب بی اعتباری همچنان خواب جهانی شدن می بیند. مشروح این گزارش را در این شماره از مجله ایران مهر می خوانیم.

ویرانه ای به نام قلعه باستانی کنگلو، اعتبارات قطره چکانی مرمت بقعه امیربنده کلاچای، سایه ویرانی بر بافت تاریخی شهر آجری، دست درازی چین به لالجین و چالش های جهانی شدن اصیل ترین بافت تاریخی خاورمیانه از گزارش هایی است که برای خواندن آن ها باید به بخش میراث مجله ایران مهر مراجعه کنید.

یکی از منحصربه فردترین ظرفیت های سواحل مکران، ظرفیت های شیلاتی و آبزی پروی آن است تا جایی که این سواحل از سوی کارشناسان شیلاتی بهشت آبزی پروری ایران نام گرفته است. برای خواندن این گزارش به بخش اقتصاد مجله ایران مهر مراجعه کنید.

افزایش اجاره مستأجران را از تهران فراری داد، الزامات رونق دروازه اتصال به اروپا، انتقاد پیمانکاران ساختمانی مناطق زلزله زده، ساحل و بندر بوشهر فرصتی بزرگ برای کشور، ظرفیت های علمیشتابگر ملی در خاورمیانه، غول وثیقه تراژدی پُرتکرار پرونده های اشتغال، کلنگ بر زمین مانده پتروشیمی خراسان و کشمش های میلیون دلاری؛ شهر خوشه های طلایی همچنان جلودار است از دیگر گزارش های این شماره مجله ایران مهر است.

برای گرفتن شماره سی ام مجله ایران مهر اینجا کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 96

به "شماره 30 مجله ایران مهر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شماره 30 مجله ایران مهر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید