شورا و شهرداری به دنبال کاهش فشار به مردم است

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران/اردبیل رئیس شورای شهر اردبیل گفت: شورا و شهرداری به اشکال مختلف کوشش می نمایند تا فشار بیشتری به مردم وارد نشده و در کنار آن ساخت و ساز رونق گیرد.

شورا و شهرداری به دنبال کاهش فشار به مردم است

علیرضا پوستی پنجم تیر در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل از اختصاص اعتبار دولتی برای تکمیل پل قدس با پیگیری استاندار اردبیل و مسئولان حوزه مدیریتی و بودجه ای اطلاع داد و اعلام کرد: با تزریق این اعتبار در روزهای آینده پل قدس جان دوباره ای می گیرد و کوشش بر این خواهد بود تا براساس روزشمار و وعده ای که به مردم داده شده در موعد مقرر این پل به بهره برداری برسد.

پوستی اضافه نمود: به محض دریافت اعتبار جزئیاتی از زمان بندی جدید ساخت و تکمیل پل قدس اعلام خواهد شد و شهرداری موظف خواهد بود تا به صورت ماهانه گزارش کار را به منتخبین مردم در مجلس محلی ارائه کند.

وی توضیح داد: شورا و شهرداری در این شرایط سخت اقتصادی و با درک مسائل اقتصادی مردم به ویژه اقشار مستصعف و کم درآمد در خدمت آنهاست و به هر شکل کوشش بر ارائه تخفیف در صدور پروانه ها و عوارض است.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: نامه های متعددی به شورای شهر ارسال می گردد تا از تخفیف و بعضی حمایت های شورا برخوردار شوند که ما نیز به نوبه خود به عمده درخواست های شهرداری در ارائه تخفیف پاسخی مثبت می دهیم و به هیچ وجه به دنبال فشار و یا سختی کار مردم نیستیم.

پوستی مراجعات و درخواست های مردمی را متعدد و مکرر دانست و اظهار کرد: سعی می کنیم تا به بخشی از این درخواست ها و در حد منابع ماده 17 که محدود می باشد، پاسخ داده و یاریگر شهروندان در ساخت و ساز و تقویت ارائه خدمات باشیم.

وی به مصوبه اعضای شورای شهر مبنی بر پرداخت 300 میلیون تومان منابع یاریی به طرح راهیان نور اشاره و اظهار داشت: از محل ردیف بودجه فرهنگی این مبلغ همچون سنوات گذشته پرداخت خواهد شد.

رئیس شورای شهر اردبیل در خصوص تبصره 13 و یاری شورا و شهرداری به آب و فاضلاب شهری برای اجرای طرح های توسعه ای اعلام کرد: انتظار می رود آب و فاضلاب شهری به وعده خود در ساماندهی خودروهای حامل فاضلاب و جابجایی محل تخلیه فاضلاب در ورودی شهر از سمت آستارا اقدام نموده تا بوی تعفن در این منطقه از بین برود.

پوستی اضافه نمود: البته شهرداری نیز با لایروبی کانال این راستا کوشش می نماید تا جلوی انباشت فاضلاب در این منطقه را گرفته و با یک تدبیر مناسب بوی بد و تعفن آور از این منطقه از بین برود.

وی در سرانجام گفت: در کنار این امر انتظار می رود افزایش نرخ انشعابات در واحدهای ساختمانی به ویژه پیلوت و طبقات اول و دوم با افزایش 20 درصد اعمال شده که بعد از تصویب اعضای شورای شهر آب و فاضلاب می تواند از محل تبصره 3 منابع درآمدی خود را افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 6547

به "شورا و شهرداری به دنبال کاهش فشار به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورا و شهرداری به دنبال کاهش فشار به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید