صالحی امیری خطاب به ساحلی بازان: پیگیر حل مشکل خدمت شما خواهیم بود

به گزارش جعبه مهر، رییس کمیته ملی المپیک گفت: پس از بازگشت به ایران جلسه ای را در خصوص حل مشکل خدمت بازیکنان ساحلی خواهیم داشت و کاری که انجام می دهیم، وظیفه است.

صالحی امیری خطاب به ساحلی بازان: پیگیر حل مشکل خدمت شما خواهیم بود

به گزارش خبرنگاران، سبحانی سفیر ایران در قطر پس از انجام آخرین دیدار نمایندگان ایران در بازی های جهانی ساحلی و کسب مدال برنز بازی ها توسط اعضای تیم فوتبال، ضیافت شامی را برای اعضای کاروان اعزامی ایران تدارک دید.

در این دیدار صالحی امیری گفت: فوتبال برای کشور ما بسیار مهم است و طبق آمار 40 میلیون نفر جام جهانی را دیدند. 80 درصد درآمدزایی مختص حق رایت است و مشکل اصلی فوتبال همین است. تنها کشوری هستیم که حق فوتبال پرداخت نمی گردد و تا این لحظه نتوانستیم این مسئله را حل کنیم.

او ادامه داد: فوتبال با مدیریت تاج و همکارانش عملکرد خوبی دارد اما اکنون منابع اقتصادی محدودی در فوتبال وجود دارد که بخشی از آن، مطالبات از فیفا و ای اف سی است که مسائل انتقال ارز داریم. حقوق ویلموتس پرداخت نشده و قرار شده با یاری دولت پرداخت گردد. البته همه این ها دلیل نمی گردد که حق و حقوق شما پرداخت نگردد و شخصا پیگیر خواهم بود همه کوشش ما این است که کاروان های اعزامی در آرامش باشند.

او در انتها گفت: خودمان را مدیون شما می دانیم و کار ما در مقابل شما فقط وظیفه است. پیگیر حل مسائل خواهیم بود تا کمتر گردد. همچنین درخصوص حل مشکل خدمت شما هم جلسه ای خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 3562

به "صالحی امیری خطاب به ساحلی بازان: پیگیر حل مشکل خدمت شما خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری خطاب به ساحلی بازان: پیگیر حل مشکل خدمت شما خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید