عبدالله ویسی: با تمام توان به مصاف صنعت نفت می رویم، لیگ یک اولویت اصلی خیبر خرم آباد

به گزارش جعبه مهر، گروه استان ها سرمربی تیم خیبر خرم آباد با بیان اینکه برای مسابقه فردا خیلی نگران نیستیم و تمرکزمان را برای بازی های لیگ یک می گذاریم، گفت: فردا در مصاف با تیم صنعت نفت با تمام وجود بازی می کنیم.

عبدالله ویسی: با تمام توان به مصاف صنعت نفت می رویم، لیگ یک اولویت اصلی خیبر خرم آباد

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، عبدالله ویسی سرمربی تیم خیبر خرم آباد ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به مصاف تیم خیبر خرم آباد و صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به اینکه ما درگیر بازی های لیگ یک هستیم و شرایط خوبی داریم اولویت ما لیگ یک است و روندی را که در این لیگ داریم می خواهیم حفظ کنیم.

وی اضافه کرد: به هرحال به جام حذفی نیز نیم نگاهی داریم و فردا با تیم خوب و قابل احترام صنعت نفت آبادان بازی داریم که در هفته های اخیر هم نتایج خوبی گرفته و با تمام قوا مقابل ما بازی می نماید.

سرمربی تیم خیبر خرم آباد با بیان اینکه جهت مسابقه فردا خیلی نگران نیستیم و تمرکزمان را برای بازی های لیگ می گذاریم، مطرح نمود: فردا در مصاف با تیم صنعت نفت با تمام وجود بازی می کنیم، به هرحال برنده شویم یک مرحله بالاتر می رویم و چنان چه بازنده شویم یک بازی تدرکاتی خیلی خوب داشته ایم.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا 27 دی ماه رأس ساعت 14 در استادیوم تختی خرم آباد میزبان صنعت نفت آبادان می گردد.

صنعت نفت آبادان تا سرانجام نیم فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با 19 امتیاز در رده دهم قرار گرفته است و تیم خیبرخرم آباد نیز تا هفته چهاردهم مسابقات لیگ آزادگان با 26 امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است.

645، س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 11055

به "عبدالله ویسی: با تمام توان به مصاف صنعت نفت می رویم، لیگ یک اولویت اصلی خیبر خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله ویسی: با تمام توان به مصاف صنعت نفت می رویم، لیگ یک اولویت اصلی خیبر خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید