فرصت یک ساعته مخالفان دولت تایلند برای تخلیه ساختمان وزارت کشور

به گزارش جعبه مهر، خبرنگاران: مخالفان دولت تایلند در ادامه اشغال وزارتخانه های دولتی به مقامات حاضر در ساختمان وزارت کشور یک ساعت فرصت دادند که از این ساختمان خارج شوند.

فرصت یک ساعته مخالفان دولت تایلند برای تخلیه ساختمان وزارت کشور

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشاتودی؛ معترضان و مخالفان دولت تایلند در ادامه اعتراضات خود امروز (سه شنبه) به سوی ساختمان وزارت کشور حرکت نموده و پس از محاصره آن به مقامات وکارکنان این وزارتخانه تنها یک ساعت فرصت دادند که از ساختمان خارج شوند.

وزیر توریسم و ورزش تایلند نیز با اشاره به محاصره وزارتخانه تحت کنترل وی از سوی مخالفان گفت: ما مجبوریم ساختمان را ترک کنیم زیرا معترضین برق و آب را قطع خواهند کرد.

وی در ادامه اضافه نمود که وزارتخانه های حمل و نقل و کشاورزی نیز محاصره شده اند. این در حالی است که پیشتر ساختمان وزارت خارجه تایلند نیز به اشغال معترضین درآمد.

تظاهرات ضددولتی در تایلند از ماه گذشته زمانی شروع شد که دولت این کشور از طرح عفو عمومی حمایت کرد. این طرح زمینه بازگشت برادر نخست وزیر تایلند را به این کشور فراهم خواهد نمود. برادر نخست وزیر تایلند که در سال 2008 میلادی به علت مشارکت در پرونده فساد اقتصادی مجرم شناخته شده دوران محکومیت خود را سپری ننموده است.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2974

به "فرصت یک ساعته مخالفان دولت تایلند برای تخلیه ساختمان وزارت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت یک ساعته مخالفان دولت تایلند برای تخلیه ساختمان وزارت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید