هاشمی نسب: پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدواریم در فولاد بماند، قیمت بازیکنان سرسام آور است

به گزارش جعبه مهر، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: قیمت بازیکنان در فصل نقل وانتقالات سرسام آور است و با این شرایط تیم هایی مثل فولاد کار سختی برای جذب بازیکن دارند.

هاشمی نسب: پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدواریم در فولاد بماند، قیمت بازیکنان سرسام آور است

مهدی هاشمی نسب در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان و فعالیت این تیم در فصل نقل وانتقالات گفت: تا الان چند بازیکن مدنظرمان را جذب کردیم و حضور کولیبالی هم در فولاد قطعی شد، ولی احتیاج به جذب چند بازیکن دیگر هم داریم. البته قیمت بازیکنان در فصل نقل وانتقالات سرسام آور است و با این شرایط تیم هایی مثل فولاد کار سختی برای جذب بازیکن دارند. بعضی از تیم ها طوری هزینه می نمایند که کار برای تیم های دیگر سخت می گردد، با این حال ما کوشش می کنیم تا تیم خوبی را آماده مسابقات کنیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره وضعیت لوسیانو پریرا و اینکه گفته می گردد این بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش در تمرینات غایب است، مطرح نمود: ظاهراً مسئولان باشگاه با شیمبا صحبت نموده اند و مسائل هم تا حدودی حل شده است. پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدواریم در فولاد بماند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می تواند در فصل جدید مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد، توضیح داد: نمی توان از حالا پیش بینی خاصی انجام داد، ولی تمام کوشش ما این است که یک تیم شایسته را راهی مسابقات کنیم تا طرفداران فولاد شادمان شوند. البته با وجود تیم هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان، تراکتورسازی، ذوب آهن و... کار سختی داریم، اما کوشش می کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 2092

به "هاشمی نسب: پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدواریم در فولاد بماند، قیمت بازیکنان سرسام آور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی نسب: پریرا بازیکن کارآمدی است و امیدواریم در فولاد بماند، قیمت بازیکنان سرسام آور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید