هوش مصنوعی چگونه صنعت چاپ را دگرگون نموده است ؟

به گزارش جعبه مهر، پنج راه وجود دارد که صنعت چاپ با استفاده از آنها از هوش مصنوعی زیراکس استفاده می نماید.

هوش مصنوعی چگونه صنعت چاپ را دگرگون نموده است ؟

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ حرفه ای از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اگر به پیش بینی های سالانه صنعت علاقه مند باشید و آنها را دنبال کنید، متوجه خواهید شد که هوش مصنوعی (AI) در بالای لیست های معتبر 2020 واقع شده است. در میان ادعاهای شورانگیز مبنی بر سرقت شغل انسان توسط ربات ها و نگرانی های جامعه در خصوص خارج شدن کنترل هوش مصنوعی، پرایس واترهاوس کوپرز (PwC) مصمم بود تا درباره هوش مصنوعی به طور محکم در سخنرانی صحبت کند. PwC در پیش بینی هوش مصنوعی 2020 خود گفت که 2020 سالی است که هوش مصنوعی به زمین می آید و به کار خود می پردازد.

PwC پیش بینی می نماید که در سال 2021 هوش مصنوعی انتها آغاز به انجام کارهایی می نماید، اما نه لزوماً به روشهایی که دنیا را توسط بعضی از عناوین رسانه ها، روشن و مطلع کند.

هوش مصنوعی برای آمدن به زمین، باید در ابتدایی ترین سطح خود عمل کند و سپس این به فرآیندهای اتوماتیک تبدیل می گردد (چیزی که صنعت چاپ برای مدتی در خصوص آن صحبت نموده است.)

قبل از اینکه در خصوص چگونگی استفاده صنعت چاپ از هوش مصنوعی توسط زیراکس بحث کنیم، بیایید در خصوص بعضی اصطلاحات و مفاهیم به توافق برسیم.

هوش مصنوعی چیست؟

معنی و تعریف AI معمولاً به معنای توانایی یک ماشین در تقلید از رفتار هوشمندانه انسان پذیرفته شده است. مسلماً، این تعریف برای طیف وسیعی از فن آوری یک اصطلاح کلی به حساب می آید.

چهار نوع هوش مصنوعی

بنابراین صنعت چهار نوع هوش مصنوعی را ایجاد کرد:

1. ماشین آلات راکتیو (واکنشی)

اساسی ترین عملکرد هوش مصنوعی که در آن دستگاه فقط می تواند به سناریوهای فعلی واکنش نشان دهد، و توانایی استفاده از تجربه برای اطلاع رسانی در تصمیمات را ندارد.

2. حافظه محدود

این دستگاه ها می توانند در خصوص محیط خود مشاهداتی را انجام دهند تا به وسیله آن تصمیم گیری نمایند. مانند فناوری موجود در اتومبیل های خودران.

3. نظریه ذهن

در این نوع، هوش مصنوعی آینده نگرتر می گردد. برای قرار دریافت در این گروه، هوش مصنوعی باید توانایی درک افکار و عواطف را داشته باشد و از آن برای واکنش به دنیای اطراف خود استفاده کند.

4. هوش مصنوعی خودمطلع

پیشرفته ترین نوع هوش مصنوعی است و احتیاج به ماشینی دارد که هوشیاری خود را داشته باشد، چیزی که هنوز وجود ندارد.

5 نمونه از هوش مصنوعی برای صنعت چاپ

ممکن است در خصوص دو دسته اخیر هیاهو و گمان های زیادی وجود داشته باشد، اما در واقع هوش مصنوعی که وجوددارد در دسته های ماشین های واکنشی و حافظه محدود قرار می گیرد که صنعت چاپ باید به آنها اهمیت دهد. این هوش مصنوعی به وسیله توسعه فرآیند اثربخش چاپ انتها به انتها، از ایجاد کارهای چاپی تا فراوری مداوم و بهینه سازی خدمات دستگاه، این پتانسیل را دارد که جریان های سودآور جدیدی را برای مشاغل چاپی باز کند.

برای بیشتر افراد، چاپ کاتالوگ اختصاصی در دستگاههای چاپ دیجیتال بسیار پرهزینه است و افزودن سلایق شخصی به کاتالوگهای استاتیک و دستکاری آن ها دست و پا گیر است.(همچنین ایجاد نسخه های دیجیتالی برای وب و موبایل را فراموش کنید.) با ما همراه باشید تا نشان دهیم چگونه کاتالوگ زیراکس این مسائل را حل میکند.

چاپگرها از هوش مصنوعی استفاده مینمایند تا بتوانند برای افزایش فراوری روزانه کسب و کار، کارهایی که قبلا در فرآیند چاپ ایجاد شده بودند را به طور اتوماتیک، فراورینمایند. ممکن است بخواهید بعضی از کارهای معمول و روتین را در یک ماشین بارگیری کنید تا تیم شما بتواند روی کارهای استراتژیک خود تمرکز کند. برای نمونه:

  • الگوریتم های هوشمند در نرم افزار Xerox FreeFlow طرح ها و چیدمان های مختلف اسناد را کشف می نمایند، مانند بهینه سازی به منظور به حداقل رساندن ضایعات چاپ شده.
  • در نامه های مستقیم و کاتالوگ ها، با در دسترس قرار دادن اطلاعات بیشتر درباره محتوای شغل مشتریان، می توانید کاتالوگ های سفارشی را به صورت اتوماتیک برای آن ها فراوریکنید. یعنی با استفاده از این داده ها نامه های پستی و کاتالوگ های مرتبط تری ایجاد کنید.
  • در خصوص چاپ تجاری و مربوط به شغل ها، نرم افزار هوشمند Xerox FreeFlow می تواند تشخیص دهد کدام دستگاه های چاپ مشغول هستند و به دستگاه هایی که در دسترس هستند، کارهای جدیدی برای انجام دادن بدهد.
  • چاپ خود-نظارتی ، مانند iGen 5 ، دائماً خود را با حسگرهای زیادی آنالیز و چک می نمایند. آنها از این اطلاعات برای انجام تنظیمات و اعمال تغییرات در زمان انجام فرایندها استفاده مینمایند تا بتوانند تغییراتی مانند ترازبندی کاغذ و کیفیت تصویرایجادنمایند. این اتوماسیون بدون دخالت انسان بهترین نتایج ممکن چاپ را فراهم می نماید.
  • اطلاعات مربوط به مطبوعات را می توان به زیراکس ارسال کرد، جایی که مسئولان با استفاده از ابزارها و الگوریتم هایی آن را تجزیه و تحلیل می نمایند، آن را با عملکرد مورد انتظار مقایسه می نمایند و به روزرسانی های نرم افزاری یا تنظیماتی را که یک تکنسین باید انجام دهد، شناسایی می نمایند. همچنین تجزیه و تحلیل های مربوط به سرویس کردن دستگاه را قبل از خرابی آن پیش بینی مینمایند که اگر احتیاج به سرویس دهی داشت قبل از خراب شدن، انجام گردد.

همه اینها بدان معنی است که انجام کارها و مشاغل پیچیده تر به صورت اتوماتیک توسط دستگاه ها انجام میشوند که باعث افزایش تعداد و ارزش و کیفیت صفحات می گردد و به صورت همزمان چاپ ها در حال فراوری هستند و می توانند سریعتر سرویس شوند.

چاپ دیجیتال زیراکس و هوش مصنوعی

  • نرم افزار چاپ و فراوری با استفاده از زیراکس به شما یاری می نماید تا کارهای روزمره را به صورت اتوماتیک انجام دهید، سرمایه گذاری در چاپ را بهینه کنید و به وسیله محصولات و خدمات خلاق، درآمد بسیار بالاتری از منابع جدید به دست بیاورید.
  • زیراکس iGen 5: دارای بهره وری ، اتوماسیون ، کیفیت و انعطاف پذیری بی سابقه.
  • راهکار اعمال تغییرات شخصی کاتالوگ زیراکس فرایند فراوری را ساده میکند و هزینه ها را کاهش می دهد.

هوش مصنوعی برای چاپخانه ها چه کاری انجام می دهد

با روحیه پیدایش در زمین، شرکت های چاپی فرصتی کاملاً واقعی برای استفاده از نرم افزارها و تجهیزات موجود برای آوردن هوش مصنوعی به مشاغل خود دارند. هوش مصنوعی بر اساس اینکه مشتری کدام صفحات را بیشتر مشاهده می نماید، به چاپخونه ها فرصتی بزرگ برای استخدام داده های آنلاین یا ایجاد کاتالوگ چاپی یا خبرنامه های هدفمند می دهد.

پس منتظر چه هستید؟ یک قدم به عقب بروید و به فرآیندهای فعلی خود نگاه کنید و ببینید در کجا می توانید از این فناوری انقلابی برای بالا بردن ارزش کارهایتان بهره ببرید.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mehrbox.ir شناسه مطلب: 9139

به "هوش مصنوعی چگونه صنعت چاپ را دگرگون نموده است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی چگونه صنعت چاپ را دگرگون نموده است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید